AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Conform unui studiu realizat de Hospitality Culture Institute și firma de cercetare de piață Exact Business Solutions, printre destinațiile preferate de români se numără Brașov, Constanța sau Cluj-Napoca.
„Vrem să aflăm dacă România este pregătită să facă față unei cereri atât de mari și dacă infrastructura poate suporta, în condiții normale, o astfel de încărcare. Din păcate, autoritățile publice, din guvern și primării, refuză să participe la even-imente dedicate industriei turismului local pentru a fi aproape de antreprenori. Așa cum mediul privat din industria ospital-ității organizează în această perioadă conferințe online cu sute de antreprenori și manageri, și reprezentanții autorităților publice trebuie să preia exemplul din mediul de business și să promoveze România românilor: digital și prin intermediul evenimentelor. Funcționari publici, secretari de stat și primari, intrați în comunități online și creșteți brandul României!”, au declarat reprezentanții Hospitality Culture Institute.
De asemenea, 35% dintre respondenții studiului Hospitality Culture Institute încă nu și-au planificat zilele libere de anul acesta, doar 15% doresc să își petreacă concediul în străinătate, iar 7% nu vor avea concediu sau îl vor petrece acasă.
52% dintre românii care preferă să călătorească de obicei în România au educație ridicată, iar 48 la sută au educație medie.
Programul "Bani pentru vacanță". Ce țară își ajută turismul
Potrivit cercetării de piață, 53% dintre românii care călătoresc mai des în țară decât în străinătate înregistrează mai puțin de 4.000 de lei venituri medii/gospodărie. 33% dintre aceștia sunt angajați, 29% sunt experți/specializați în anumite domenii, iar 29% nu lucrează în prezent (șomaj sau concediu post-natal).
Dintre românii care preferă vacanțele în destinațiile din țara noastră, 33 la sută merg într-un city-break de două ori pe an, iar 30% merg o dată la fiecare 2-3 luni.
De asemenea, 40% dintre turiștii români alocă pentru vacanță într-o destinație locală între 501 și 1000 lei/persoană pentru un city break, iar 34% bugetează mai puțin de 500 de lei/persoană pentru un city break .
În ceea ce privește mijlocul de transport preferat pentru o vacanță în România, 64% dintre români merg cu mașină personală, iar 13% cu trenul. 31% dintre turiștii locali care călătoresc în România preferă să se cazeze într-o locație informală (la gazdă), iar 45 la sută aleg să plătească doar pentru cazare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...