Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
'Nu avem nicio intenţie să oprim voucherele de vacanţă, am spus-o şi în audierile parlamentare, a fost un fake news că cineva ar vrea să oprească voucherele de vacanţă. Nu, voucherele de vacanţă vor continua, ele au fost un vector de marketing pentru turism foarte important pentru promovarea turismului intern', a precizat ministrul Economiei, care va controla în mandatul său şi sectorul turismului.
Voucherele de vacanță au dus la încasări mai mari cu 160%
Acesta a indicat că va analiza şi posibilitatea emiterii de vouchere de vacanţă pentru lunile din afara sezoanelor turistice.
'O să examinez foarte bine proiectul de ordonanţă, pentru că ne dorim ca şi în timpul de extrasezon turiştii români să circule', a comentat Virgil Popescu.
Acesta a apreciat că din punct de vedere personal, ca şi turist, infrastructura este cea mai mare problemă a turismului românesc.
'România are o infrastructură care descurajează turismul. Aceasta este părerea mea ca şi consumator de turism, infrastructura e principala problemă a României turistice. Dacă vrei să te duci să vezi nordul Moldovei, de aici până la Suceava, până la Putna, cred că faci 5-6 ore, pe drumuri care sunt greu de circulat. Eu cred că asta e principala problemă, pentru că nu toţi pot să zboare cu avionul, să se ducă direct la destinaţie şi să facă city-break-uri. Şi ca să te duci de aici până la Putna, cu maşina, pe un drum cu două benzi, e foarte greu. Probabil să ajungi pe litoral e cel mai uşor, dar din păcate litoralul românesc nu e decât de 3-4 luni pe an, 4 luni cu luna mai şi cu weekend-urile din mai. Clisura Dunării la fel, e o zonă fabuloasă acolo la mine, dar drumul naţional pe Clisura Dunării lasă de dorit, din păcate', a afirmat ministrul Economiei.
El a opinat că autorităţile nu au promovat suficient turismul românesc.
'Nu prea s-a făcut promovare în turism, că în România neexistând un management coordonat al destinaţiilor turistice şi neexistând promovare în turism, nu s-a făcut promovare în turism, eu nu cred că aţi văzut o promovare ţintită în turism. Toată lumea ştie de litoral, toată lumea ştie de schi, dar nu avem numai atât. N-am văzut turism ecumenic, n-am văzut turism balnear, n-am văzut multe lucruri în România. Lăsaţi-mă să fac o radiografie şi apoi o strategie pe ce ne axăm ca şi ţară să promovăm', a comentat Virgil Popescu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...