Trei declarații fiscale obligatorii trebuie transmise până la finalul lunii
Contribuabilii trebuie să...
După mopede, biciclete. Yamaha a început să producă motoare pentru biciclete electrice în fabrica sa franceză din Saint-Quentin (Aisne), întreprindere unde au prins viață Motobécane și Mobylette. Brandul japonez de motociclete a inaugurat miercuri o linie de asamblare a motoarelor pentru biciclete electrice care ar trebui să consolideze poziția companiei pe piața europeană, în fața giganților din sector - Bosch și Shimano.
Motoarele Yamaha, dintre care 8 milioane de unități au fost deja fabricate în Japonia și Taiwan, vor fi montate în următoarele săptămâni pe bicicletele principalului său client, Accell, lider în Europa, dispozitive vândute sub mărcile Winora sau Batavus.
Pe linia de asamblare imaculată, aproximativ cincisprezece operatori asamblează motoarele ale căror piese provin, pentru moment, din Japonia. La capătul liniei, un robot aplică un sigiliu din silicon, iar o cameră verifică conformitatea motorului, înainte de un test de rezistență.
Yamaha vizează o producție anuală de 100.000 de motoare „Pw S2” de gamă medie pe această linie și, potențial, 300.000 de motoare dacă piața va continua să crească. După ce a explodat în timpul pandemiei, piața bicicletelor a intrat, de câteva luni, pe un trend descendent.
Biciclete electrice, în plină expansiune
Dar bicicletele asistate electric reprezintă acum un sfert din cele 20 de milioane de biciclete vândute în fiecare an în Europa, cea mai mare piață din lume, iar cota lor continuă să crească. „Era timpul ca Yamaha să investească în Europa, cât mai aproape de piețe”, a subliniat Eric de Seynes, fost CEO, devenit președinte al consiliului de supraveghere al Yamaha Motor Europe. „Este prima piatră de temelie, dar una care deschide calea către o multitudine de tehnologii”, a spus Éric de Seynes. Ne afirmăm rolul în grup.”
Fabrica din Saint-Quentin a produs milioane de mopede sub marca Motobécane, apoi MBK. În dificultate, întreprinderea a fost preluată în 1986 de Yamaha. Yamaha a investit patru milioane de euro în noua linie de asamblare a motoarelor de biciclete și a primit 530.000 de euro subvenții din regiunea Hauts-de-France.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Contribuabilii trebuie să...
Pierderile sunt de ambele părți...
Comisia de muncă din Senat...
Camera Deputaților urmează să...
Berkshire Hathaway, compania legendarului investitor...
Uniunea Europeană lansează un...
Parlamentul României analizează...
O analiză a Deutsche Bank.
Senatul dezbate un proiect de...
Rețeaua de comunicații Starlink, deținută de miliardarul...
OPEP și aliații săi se confruntă cu o dilemă delicată:...
Producătorul american de medicamente deschide un centru...
Într-o mișcare strategică complexă, Starlink a devenit...
Guvernul României urmează să...
Fabricanții europeni trimit în...
Anunțul vine după ce fondatorul...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
Analistul economic Cristian...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...