450.000 de minute de întârziere ale zborurilor din Europa, într-o singură zi. Wizz Air cere măsuri urgente
Autor: Mihai Ciobanu
Data actualizării:
Data publicării:
Wizz Air
Wizz Air
Wizz Air solicită măsuri imediate pentru remedierea deficiențelor în controlul traficului aerian din Europa.

În ultimele câteva zile, spațiul aerian european a fost grav afectat ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice multiple și simultane care au avut loc în întreaga Europă. Aceste fenomene au afectat capacitatea autorităților de control al traficului aerian și a Eurocontrol de a gestiona volumele de trafic la nivelul întregii industrii, ceea ce a condus la întârzieri și anulări majore în întreaga industrie aeriană europeană. Aceste evenimente au afectat operațiunile Wizz Air, precum și operațiunile altor companii aeriene, în întreaga Europă.

 

Numai în data de 26 iunie, spațiul aerian european a înregistrat aproximativ 450.000 de minute de întârziere, dintre care 360.000 din cauza condițiilor meteorologice, cu întârzieri semnificative de peste 3 ore. Rețeaua Wizz Air a suferit în ultimele patru săptămâni peste 30.000 de minute suplimentare de întârziere în ceea ce privește alocarea sloturilor aeroportuare față de aceeași perioadă a anului trecut, ca urmare a acestei situații extraordinare.

 

"Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate unora dintre pasagerii noștri, dar, din păcate, această problemă se află în afara controlului nostru. Wizz Air a fost pregătită să asigure pasagerilor săi operațiuni de vară fără probleme; cu toate acestea, sistemul de control al traficului aerian pare să se confrunte cu probleme semnificative în această vară. La nivel de industrie, suntem obligați să înaintăm aceste probleme autorităților relevante de gestionare a traficului aerian, inclusiv Eurocontrol, pentru a ne asigura că sunt puse în aplicare măsuri de atenuare adecvate, pentru a minimiza perturbările.

(...) Este important să rețineți că această problemă afectează mai multe companii aeriene și, prin urmare, capacitățile hoteliere din întreaga Europă pot fi limitate. Wizz Air face tot posibilul pentru a găzdui cât mai mulți pasageri, dar, în cazul în care partenerii noștri externi nu pot sprijini toate cererile din cauza lipsei de camere disponibile, pasagerilor li se poate cere să își rezerve singuri cazarea. Pasagerii pot fi siguri că vor putea solicita rambursarea cheltuielilor suportate, într-o sumă rezonabilă, prin intermediul site-ului oficial al Wizz Air", transmite compania Wizz Air.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Arabia Saudită a decoperit șapte zăcăminte de petrol și gaze

Nu se precizează ce volum de resurse energetice dețin...

Cu pași mici spre marele salt al mașinii autonome

Nu există victorii mici pe lungul drum care duce la...

Airbus a pus mâna pe un contract de 24 de miliarde de dolari

Contract important pentru producătorul de aeronave.

Prețul grâului crește, porumbul se ieftinește

Contractele futures pe grâu din Chicago au crescut pe...

Ministerul Finanţelor, noi împrumuturi de la bănci

Mâine este programată o nouă licitație. 

Impozitul de 70% pe aceste venituri a intrat în vigoare

Tot de luni, 1 iulie, a intrat în vigoare şi impozitul...

Rezervele valutare ale BNR, în scădere. La cât au ajuns

Este vorba despre situația pe luna iunie. 


pixel