Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Netflix are acum 260,8 milioane de abonați cu plată, un nou record pentru acest serviciu, conform companiei, informează CNBC.
Netflix a raportat un venit net în trimestrul al patrulea de 937,8 milioane de dolari, sau 2,11 dolari pe acțiune, față de 55,3 milioane de dolari, sau 12 cenți pe acțiune, în perioada similară a anului trecut.
Compania a înregistrat venituri de 8,83 miliarde de dolari pentru acest trimestru, față de 7,85 miliarde de dolari în trimestrul precedent.
Pe măsură ce Netflix se concentrează pe îmbunătățirea profiturilor, compania și-a majorat prognoza privind marja operațională pentru întregul an 2024 la 24%, de la un interval de 22% până la 23%. De asemenea, compania estimează un profit pe acțiune de 4,49 dolari pentru primul trimestru fiscal din 2024, mai mare decât cel de 4,10 dolari așteptat de Wall Street.
În timp ce rivalii din spațiul de streaming s-au luptat să ajungă la profitabilitate și au redus cheltuielile cu conținutul, Netflix este pregătită să investească într-o listă mai mare. Cu toate acestea, nu va face acest lucru prin achiziții de companii sau de active, a precizat marți compania într-o scrisoare adresată acționarilor.
"Pe măsură ce concurenții noștri se adaptează la aceste schimbări, este logic să ne așteptăm la o consolidare suplimentară, în special în rândul companiilor cu rețele liniare mari și în declin", a precizat compania. "De asemenea, nu credem că noi fuziuni și achiziții suplimentare în rândul companiilor tradiționale de divertisment vor schimba în mod semnificativ mediul concurențial, având în vedere toate consolidările care au avut loc deja în ultimul deceniu."
Netflix a mai făcut un pas în direcția creșterii numărului de abonați atunci când a anunțat, marți, că va difuza în streaming popularul WWE Raw începând de anul viitor. Acordul este cel mai mare pas făcut până acum de platforma de streaming în divertismentul live.
Compania anticipează o concurență continuă în viitor.
"Acesta este motivul pentru care este atât de important să continuăm să ne îmbunătățim oferta de divertisment și, în timp ce mulți dintre concurenții noștri își reduc cheltuielile pentru conținut, noi continuăm să investim în lista noastră", a transmis compania acționarilor.
Netflix caută, de asemenea, să facă nivelul său de reclame mai atractiv pentru agenții de publicitate, inclusiv prin consolidarea echipelor sale de vânzări și a operațiunilor publicitare pentru "a veni în întâmpinarea mărcilor acolo unde au nevoie de noi și cum au nevoie de noi".
"Ne concentrăm pe potențialul de venituri pe termen lung aici", a spus Greg Peters, unul dintre directorii companiei. "Suntem foarte optimiști în această privință. Este o oportunitate uriașă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...