Acțiunile Netflix au crescut, miercuri, cu 10%. Record de abonaţi

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
De ce crește Netflix prețurile. Compania a majorat vineri tarifele pentru acești abonați
De ce crește Netflix prețurile. Compania a majorat vineri tarifele pentru acești abonați
Acțiunile Netflix au crescut miercuri după ce compania a raportat adăugarea a 13,1 milioane de abonați în trimestrul al patrulea, o creștere mai mare decât se aștepta Wall Street.

Netflix are acum 260,8 milioane de abonați cu plată, un nou record pentru acest serviciu, conform companiei, informează CNBC.

Netflix a raportat un venit net în trimestrul al patrulea de 937,8 milioane de dolari, sau 2,11 dolari pe acțiune, față de 55,3 milioane de dolari, sau 12 cenți pe acțiune, în perioada similară a anului trecut.

Compania a înregistrat venituri de 8,83 miliarde de dolari pentru acest trimestru, față de 7,85 miliarde de dolari în trimestrul precedent.

Pe măsură ce Netflix se concentrează pe îmbunătățirea profiturilor, compania și-a majorat prognoza privind marja operațională pentru întregul an 2024 la 24%, de la un interval de 22% până la 23%. De asemenea, compania estimează un profit pe acțiune de 4,49 dolari pentru primul trimestru fiscal din 2024, mai mare decât cel de 4,10 dolari așteptat de Wall Street.

În timp ce rivalii din spațiul de streaming s-au luptat să ajungă la profitabilitate și au redus cheltuielile cu conținutul, Netflix este pregătită să investească într-o listă mai mare. Cu toate acestea, nu va face acest lucru prin achiziții de companii sau de active, a precizat marți compania într-o scrisoare adresată acționarilor.

"Pe măsură ce concurenții noștri se adaptează la aceste schimbări, este logic să ne așteptăm la o consolidare suplimentară, în special în rândul companiilor cu rețele liniare mari și în declin", a precizat compania. "De asemenea, nu credem că noi fuziuni și achiziții suplimentare în rândul companiilor tradiționale de divertisment vor schimba în mod semnificativ mediul concurențial, având în vedere toate consolidările care au avut loc deja în ultimul deceniu."

Netflix a mai făcut un pas în direcția creșterii numărului de abonați atunci când a anunțat, marți, că va difuza în streaming popularul WWE Raw începând de anul viitor. Acordul este cel mai mare pas făcut până acum de platforma de streaming în divertismentul live.

Compania anticipează o concurență continuă în viitor.

"Acesta este motivul pentru care este atât de important să continuăm să ne îmbunătățim oferta de divertisment și, în timp ce mulți dintre concurenții noștri își reduc cheltuielile pentru conținut, noi continuăm să investim în lista noastră", a transmis compania acționarilor.

Netflix caută, de asemenea, să facă nivelul său de reclame mai atractiv pentru agenții de publicitate, inclusiv prin consolidarea echipelor sale de vânzări și a operațiunilor publicitare pentru "a veni în întâmpinarea mărcilor acolo unde au nevoie de noi și cum au nevoie de noi".

"Ne concentrăm pe potențialul de venituri pe termen lung aici", a spus Greg Peters, unul dintre directorii companiei. "Suntem foarte optimiști în această privință. Este o oportunitate uriașă.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Un tren trece prin fața unor blocuri / Foto: Arhivă

Ordonanța trenuleț lasă trenurile ”ca-n gară”

Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...

TikTok / Foto: EPA/ERIK S. LESSER / Agerpres
Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik
Notar / Foto: Freepik
Bani / Foto: DCBusiness
Magazin Ikea din Polinia / Foto: Google Maps

Mine antitanc la Ikea! Gafă de proporții în Polonia

Un incident bizar în Polonia a dus la demiterea unui...

Bursa / sursa foto: Freepik.com / frimufilms
Ola Kalenius / Foto: Mercedes

Șeful Mercedes cere investiții reciproce între UE și China

Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...

TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok dispare din SUA. Google și Apple au șters aplicația

Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...

Microsoft ajunge pe locul trei în industria jocurilor video
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...

Adrian Câciu
Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Baterii pentru stocarea energiei / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

Exploatare de litiu
Fermieri stau pe o combină agricolă / Foto: Freepik
Vaporul eCSOV

A început marea electrificare a transportului naval

Industria navală face pași importanți către un viitor...

ByteDance, compania mamă a TikTok
Stațiune de schi
FMI
Agenție BRD
Foto: Pexels.com
foto: pexels.com

pixel