10 decembrie 2025, ziua care poate rescrie fiscalitatea României
Reforma fiscală intră în cel...
1. Un administrator lucrează în baza unui contract de administrare, ca angajat de asociația de proprietar sau ca persoană fizică autorizată.
2. Întocmește formularele pentru contractarea de furnizori de servicii pentru întreținerea imobilului (reparații lift, curățenie etc).
3. Gestionează fondul de rulment al asociației, dar și pe cel de reparații.
4. Calculează și afișează la avizier lista cheltuielilor lunare de întreținere, împreună cu veniturile realizate de asociație din exploatarea părților comune, dacă este cazul.
Citește și Asociațiile de locatari. Proiect ce vizează plata cotelor de întreținere
5. Asigură respectarea normelor de apărare împotriva incendiilor.
6. Notifică în scris restanțierii la plata cheltuielor. Nu poate plăti furnizorii de servicii și produse decât prin intermediul contului curent al asociației care, potrivit Legii asociațiilor, este unic.
7. Trebuie să dețină un certificat de calificare profesională.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Reforma fiscală intră în cel...
Administrația Națională „Apele...
ANRE a aprobat noi licențe în energie și gaze și...
Argintul atinge un nou maxim istoric la 59,33 dolari...
IAEA avertizează: învelișul de...
Presiune uriașă pe...
Elon Musk a reacționat violent...
Poliţiştii din Botoşani au...
Raport 2025: accidentele de...
Ministerul Finanțelor lansează...
România se sprijină pe vânt pentru a evita o pană majoră...
Comisia Europeană va încerca...
Cursul valutar BNR al zilei - 5...
Avans modest al PIB-ului României în 2025.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...