Repartitoare de căldură. Cine este obligat să monteze aceste dispozitive
Românii care locuiesc în...
Reprezentanții Adobe au anunțat marți că, începând din 2025, vor pune la dispoziția internațiunilor o aplicație gratuită, menită, potrivit precizărilor lor, să ajute creatorii de imagini și videoclipuri să obțină credite pentru munca lor folosită în sistemele de inteligență artificială.
Fotografii și videoclipuri
Agenția Reuters amintește că, din 2019, Adobe împreună cu alte companii de tehnologie au lucrat la ceea ce ele identifică prin „Content Credentials”, un fel de ștampilă digitală pentru fotografii și videoclipuri postate pe internet cu scopul de a indica modul în care au fost create.
TikTok, care este deținută de compania chineză ByteDance, a anunțat anterior că va folosi Content Credentials pentru a ajuta la etichetarea conținutului generat de AI. Mergând mai departe, Adobe, cu sediul în San Jose, California, a declarat că va oferi un serviciu gratuit care să permită creatorilor de fotografii și videoclipuri să adauge Content Credentials la produsele muncii lor.
Nu vor să le fie folosite produsele
Potrivit Adobe, pe lângă faptul că vor preciza că ei sunt autorii conținutului, creatorii pot folosi aplicația gratuită inclusiv pentru a semnala că nu doresc ca munca lor să fie folosită de sistemele de instruire a inteligenței articiale, care ingerează cantități uriașe de date.
Utilizarea datelor în sistemele de învățare ale AI a stârnit reacții juridice în multe industrii, edituri precum The New York Times dând în judecată OpenAI, în timp ce alte companii au ales să încheie acorduri de licență.
O nouă eră în sfera online
Până în prezent, nicio companie importantă de inteligență artificială nu a fost de acord să respecte sistemul de transparență al Adobe. Într-o declarație, Adobe a spus că „lucrează activ pentru adoptarea standardelor sale la nivel de industrie”.
„Oferind creatorilor o modalitate simplă, gratuită și ușoară de a atașa referințe de conținut la ceea ce ei creează, noi îi vom ajuta să păstreze integritatea muncii lor, deschizând, în același timp, o nouă eră în sfera oline, cea a transparenței și a încrederii”, a subliniat Scott Belsky, director de strategie al Adobe și vicepreședinte executiv pentru design și produse emergente.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Românii care locuiesc în...
Metrorex a dat publicității...
Deși continuă să se bazează în...
Samsung Electronics a dezamăgit...
După ce Uniunea Europeană a impus un embargou complet...
Banca Naţională a României a comunicat cursul valutar.
Respectiva aplicație va putea fi accesată începând de...
Cum, necum, Ungaria joacă un...
Omul de știință american John...
OMV Petrom îşi extinde activitatea de furnizare gaze...
Producţia de hidrocarburi a OMV Petrom a scăzut în...
Bursa locurilor de muncă pentru...
Informaţii de la AFM pentru...
Contractul futures cu livrare...
Această performanță reflectă un...
Grupaj de știri.
Declarația a fost făcută...
Casa Naţională de Pensii...