Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Afacere în domeniul frumuseții. 4 principii de bază
09 oct 2019 / 07:10, de  Dana Mihai
Fie că vorbim despre un salon de înfrumusețare sau comercializarea produselor de înfrumusețare, afacerile din domeniul beauty au un potențial uriaș de creștere, având în vedere cererea tot mai mare din partea publicului. Într-un timp relativ scurt îți poți crește afacerea în industria beauty, însă trebuie să respecți câteva principii. Iată care sunt acestea!
 Afacerile din domeniul beauty
Afacerile din domeniul beauty

Domeniul beauty este unul extrem de ofertat dacă ne referim strict la serviciile pe care le poate oferi. Saloane de înfrumusețare cu servicii destinate exclusiv femeilor, saloane de înfrumusețare pentru nevoile bărbaților, comercializarea produselor de beauty sau, de ce nu, chiar fabricarea produselor de îngrijire, toate fac parte dintr-o arie de business extrem de importanță. Pentru că vorbim despre servicii și produse consumabile, o afacere în domeniul frumuseții are propriile reguli, pe care orice antreprenor trebuie să le cunoască și să le respecte. Iată care sunt acestea:

Îți poți transforma pasiunea în afacerea viselor tale

Publicul tinta

Înainte de începerea oricărei afaceri în acest domeniu, trebuie să te asiguri că îți cunoști publicul țintă. Cui vrei să te adresezi? Ai un salon de înfrumusețare destinat exclusiv femeilor ori sunt servicii destinate și bărbaților? Trebuie să știi că publicul saloanelor de înfrumusețare este întotdeauna la curent cu noutățile, iar dacă nu te ridici așteptărilor, afacerea ta nu va avea șanse de creștere. Serviciile pe care alegi să le promovezi trebuie să fie mereu cu un pas înaintea cererii clienților, pentru a-ți asigura succesul.

Astfel că, dacă ai inclus în pachetele de promovare și îngrijirea părului, spre exemplu, vino cu câteva pachete speciale de tratament care să atragă și mai mult atenția publicului.

Grija pentru clienți

Mai mult decât în orice alt business, grija pentru clienți este aspectul esențial pe care trebuie să îl respecți. Produsele pe care le folosești trebuie să fie de calitate superioară, certificate și autorizate. Dincolo de orice rezultat final pe care îl obții, imaginea unui salon de înfrumusețare trebuie să fie impecabilă. Un salon este locul destinat relaxării, iar dacă experiența nu este în avantajul clientului, acesta va refuza să se mai întoarcă la tine.

Angajații

Resursa umană este punctul cheie al oricărui business. Până la urmă, angajații sunt cei care îți cresc afacerea, dar și care îți construiesc imaginea brand-ului. Pentru o afacere în domeniul frumuseții, echipa nu trebuie aleasă la întâmplare, ci doar în urma unor competențe solide. Echipa este motivul pentru care clienții se întorc într-un salon.

Aspectul business-ului

Promovând frumusețea, design-ul propriului spațiu de lucru trebuie să fie impecabil.  Totul trebuie stabilit până la ultimul detaliu, deoarece într-o afacere de acest gen, design-ul reprezintă cartea ta de vizită.

Ştiri Recomandate

Înseamnă mii de noi locuri de muncă

Australia şi-a lansat propria agenţie spaţială

Australia a lansat, miercuri, propria agenţie spaţială...

Lideră este Letonia

Ponderea taxelor de mediu. România, peste media UE

Statul român a încasat în 2018 taxe de...

Nu este însă exclus un nou episod al epidemiei
Ministrul interimar al Transporturilor, Lucian Bode

Bode vrea schimbări în transporturi. Ce spune despre CNAIR

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii...

Ministrul desemnat al Muncii şi Protecţiei Sociale, Violeta Alexandru, a declarat miercuri, în cadrul audierilor parlamentare
Veniturile Bulgariei de pe urma vizitatorilor străini au crescut uşor, cu 0,4%
Evoluții mixte la bursa materiilor prime

Prețul paladiului, de nestăvilit. Un nou record absolut!

Pe piața spot, prețului paladiului a depășit, pentru...

Tot ce a scris Nostradamus a fost redactat în anul 1555, și totuși încă uimește o lume întreagă

Nostradamus: Până în 2046, Pământul nu va mai exista

Tot ce a scris Nostradamus a fost redactat în anul...