Amazon își ajută clienții să ia decizii prin intermediul inteligenței artificiale

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Amazon implementează inteligența artificială
Amazon implementează inteligența artificială
Gigantul american din sectorul de retail online, Amazon, a lansat un nou asistent de cumpărături cu inteligență artificială.

După ce a raportat o creștere de 14% a câștigurilor în decembrie, compania caută acum să le ofere clienților un nou mod de a face cumpărături, Amazon a anunțat că adaugă un asistent de cumpărături cu inteligență artificială, denumit "Rufus", în magazinul său de comerț electronic, relatează CNN.

Rufus este "antrenat pe baza catalogului nostru foarte extins de produse, precum și pe baza întrebărilor și răspunsurilor comunității noastre, a recenziilor clienților și a rețelei web” a declarat Andy Jassy, directorul executiv al Amazon, în timpul unei convorbiri cu analiștii. "Le permite clienților să descopere articole într-un mod foarte diferit de cum au putut-o face până acum pe un site de comerț electronic".

Rufus a fost lansat joi în versiune beta pentru un mic număr de clienți din aplicația Amazon, iar în următoarele săptămâni serviciul se va extinde pentru alți clienți din SUA.

De asemenea, Amazon a raportat joi profituri trimestriale de aproximativ 10,6 miliarde de dolari.

Profiturile Amazon din acest ultim trimestru de sărbători vin, de asemenea, în contextul în care afacerile sale intră în 2024 într-o formă mult mai bună decât în urmă cu un an. La începutul anului 2023, s-a confruntat cu pierderi pe fondul incertitudinilor geopolitice și a presiunilor inflaționiste precum și o cererea de comerț electronic redusă, pe fondul pandemiei.

Directorul companiei a semnalat investitorilor în ultimele luni că firma investește masiv în tehnologia generativă de inteligență artificială, pentru a nu pierde teren în cursa dotării marilor companii cu inteligență artificială. Jassy a declarat anterior că preconizează că AI-ul generativ va duce la "zeci de miliarde de dolari în venituri pentru Amazon" în următorii ani.

Acțiunile Amazon au urcat cu aproximativ 90% de la scăderea la 84 de dolari pe acțiune în decembrie 2022, când majorările de dobândă cheie ale Rezervei Federale, inflația persistentă și temerile legate de recesiune au afectat acțiunile gigantului de comerț electronic.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Muncitor în fabrică / FOTO: Freepik
Avion / FOTO: Freepik
Chatgpt. Freepik.com
Freepik.com
Uniunea Europeana
Bursa de la București / FOTO: Facebook
freepik.com
Donald Trump la summitul G7 din 2028
Freepik.com
Foto: Freepik
Foto: Pexels.com

Importurile europene țin pe linia de plutire gigantul Maersk

Maersk ridică prognoza de profit pe fondul rezilienței...

Freepik.com
Freepik.com
Vladimir Putin și Donald Trump / Foto: kremlin.ru
Plată online / Foto: Freepik
Freepik.com
Freepik.com
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Donald Trump

Tarifele impuse de Donald Trump încep să-și arate efectele

De la datele economice la rezultatele financiare ale...

Foto: Freepik.com
Foto: Freepik.com
Vladimir Putin / Foto: Kremlin
Freepik.com

pixel