Inițiativa legislativă vrea să aducă modificări legii publicității în sensul modului în care produsele și serviciile pot fi promovate în România.
Noul document stabilește că promovarea produselor și serviciilor în creșe, școli și licee, indiferent dacă sunt private sau de stat, este interzisă, atât în timpul orelor de curs cât și în afara acestora.
Documentul precizează că: “Se interzice publicitatea produselor comerciale și a serviciilor în unitățile de învățământ preuniversitar de stat și particulare, în unități ce asigură servicii similare, în creșe și unități destinate găzduirii elevilor în timpul și după terminarea programului școlar”.
Citește și: Teodorovici, acuzaţii. Un ajutor pentru copii, în pericol
Amenzile prevăzute pentru cei care nu respectă aceste noi prevederi vor fi unele destul de usturătoare și sunt cuprinse între 1.500 și 4.000 de lei. Respectarea acestei interdicții trebuie verificată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Această inițiativă se află pe ordinea de zi a senatorilor și va fi luată în dezbatere.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Principalii indici de pe Wall...
Profesorul Mircea Coșea critică...
Statele Unite şi Ucraina au...
Turcia anunţă că nu renunță la...
Dmitri Medvedev comentează...
A fost publicat în Monitorul...
Acord Ucraina-SUA privind...
Aplicaţia de mesagerie Skype va fi închisă, iar...
ANAF a făcut public calendarul...
Ziua internaţională a muncii...
Controale antifraudă de 1 Mai.
Danone renunță la coloranții...
Wall Street scade puternic pe...
Sindicatul Naţional al...
Economia zonei euro surprinde...