Apple caută alternative la producţia din China. Ce ţări sunt luate în calcul
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Apple face bani din orice. Chiar și din reclamele afișate în aplicațiile preinstalate de iPhone / Foto: Pexels.com
Apple face bani din orice. Chiar și din reclamele afișate în aplicațiile preinstalate de iPhone / Foto: Pexels.com
Compania americană caută alternative la China pentru producţie.

Apple le-a transmis unora dintre producătorii săi contractuali că dorește să crească producția în afara Chinei, a relatat Wall Street Journal, citând persoane familiare cu acest subiect.

India și Vietnam, care sunt deja locuri de producție Apple, se numără printre țările preselectate de companie ca alternative, a adăugat sursa citată. Apple a prognozat luna trecută probleme mai mari de aprovizionare, deoarece restricțiile COVID-19 au încetinit producția și cererea în China.

Apple invocă politica strictă anti-Covid din China și alte motive pentru decizia sa. Apple a refuzat să comenteze informația pentru WSJ.

 

Citeşte şi: Apple renunță la un produs revoluționar. "Spiritul iPod va dăinui”

 

Grupul american Apple a anunţat marţi că va pune capăt producţiei celebrului său player digital portabil iPod, care a revoluţionat industria muzicală la începutul anilor 2000, pentru a da întâietate altor produse precum telefonul iPhone, informează AFP. 

"Spiritul iPod va dăinui. Am integrat o experienţă muzicală în toate produsele noastre, de la iPhone la Apple Watch", a declarat vicepreşedintele responsabil pentru marketingul internaţional la Apple, Greg Joswiak. "Muzica a ocupat întotdeauna un loc central la Apple, iar a o face accesibilă pentru sute de milioane de utilizatori, aşa cum a făcut iPod, a avut un impact nu doar asupra industriei muzicale, dar a redevenit şi modul în care muzica este descoperită, ascultată şi împărtăşită", a adăugat Greg Joswiak.

Cel mai recent model de iPod, iPod Touch, va rămâne disponibil la vânzare în magazinele mărcii până la epuizarea stocurilor, a precizat Apple.

Rectangular şi de culoarea albă, iPod-ul a apărut pe rafturile magazinelor în urmă cu peste 20 de ani, în 2001, şi a cunoscut rapid o puternică popularitate. Acest cititor de mp3-uri a revoluţionat rapid lumea muzicii popularizând descărcarea legală de melodii într-o perioadă în care numeroase site-uri permiteau descărcarea de filme şi cântece fără a plăti un cent.

De la lansarea sa în 2001, Apple a vândut aproape 450 de milioane de iPOd-uri, potrivit firmei de cercetare de piaţă Loup Ventures. Acest accesoriu a contribuit în mare parte la crearea faimei mărcii Apple, care a devenit astăzi un gigant, în condiţiile în care iPod a inspirat telefonul iPhone.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Apple dezvăluie o nouă gamă de iPad, mai eficientă

După un an și jumătate fără niciun anunț pe iPad-uri,...

Drone militare: Marocul decolează cu o compania israeliană

Compania israeliană BlueBird Aero Systems, care...

OpenAI va detecta imaginile create cu AI generativă

Concret, este vorba despre un instrument nou al celor de...

Care sunt autovehiculele pentru care nu se datorează impozit

În anumite situații legea prevede că nu proprietarii...

Motorina continuă să fie mult mai ieftină decât benzina

Până acum câțiva ani, motorina era mai ieftină decât...

De ce americanii vor să interzică TikTok

TikTok și proprietarul rețelei de socializare,...


pixel