Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
"Spiritul iPod va dăinui. Am integrat o experienţă muzicală în toate produsele noastre, de la iPhone la Apple Watch", a declarat vicepreşedintele responsabil pentru marketingul internaţional la Apple, Greg Joswiak. "Muzica a ocupat întotdeauna un loc central la Apple, iar a o face accesibilă pentru sute de milioane de utilizatori, aşa cum a făcut iPod, a avut un impact nu doar asupra industriei muzicale, dar a redevenit şi modul în care muzica este descoperită, ascultată şi împărtăşită", a adăugat Greg Joswiak.
Cel mai recent model de iPod, iPod Touch, va rămâne disponibil la vânzare în magazinele mărcii până la epuizarea stocurilor, a precizat Apple.
Rectangular şi de culoarea albă, iPod-ul a apărut pe rafturile magazinelor în urmă cu peste 20 de ani, în 2001, şi a cunoscut rapid o puternică popularitate. Acest cititor de mp3-uri a revoluţionat rapid lumea muzicii popularizând descărcarea legală de melodii într-o perioadă în care numeroase site-uri permiteau descărcarea de filme şi cântece fără a plăti un cent.
De la lansarea sa în 2001, Apple a vândut aproape 450 de milioane de iPOd-uri, potrivit firmei de cercetare de piaţă Loup Ventures. Acest accesoriu a contribuit în mare parte la crearea faimei mărcii Apple, care a devenit astăzi un gigant, în condiţiile în care iPod a inspirat telefonul iPhone.
Citește și Giganții din tehnologie își unesc forțele pentru a scăpa de coșmarul parolelor
Între timp, calvarul parolelor ar putea lua sfârșit în decurs de un an: Google, Apple și Microsoft au anunțat joi un acord pentru a construi un sistem de autentificare fără a fi nevoie să memorezi o serie de semne cabalistice.
"Cu noua funcționalitate, consumatorii vor putea să se autentifice pe site-urile web și aplicațiile mobile cu ușurință, fără parolă și în siguranță, indiferent de dispozitiv sau de sistemul de operare", a anunțat într-un comunicat Fast Identity Online Alliance (FIDO). Din 2012, acesta reunește actorii din sector pentru a lucra la sisteme comune de autentificare.
Scopul, explică Google, este ca utilizatorii să se poată conecta la un serviciu online prin simpla deblocare a smartphone-ului (prin metoda obișnuită: amprentă digitală, recunoaștere facială, un cod format din mai multe cifre etc.). În termeni concreți, un site web va putea întreba utilizatorul dacă dorește să se "autentifice cu acreditările FIDO".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...