Asigurările și vignetele, cele mai achiziționate servicii financiare online
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Cumpărăturile online devin din ce în ce mai facile
Cumpărăturile online devin din ce în ce mai facile
Românii utilizatori de internet rămân rămân conservatori în ceea ce privește serviciile financiare online, 54% dintre ei preferând contactul direct atunci când vine vorba de aceste servicii, se arată într-un studiu realizat de EXACT Business Solutions în noiembrie 2018.

”Asigurările și vignetele sunt cele mai achiziționate servicii financiare online din ultimele 6 luni, în cazul primei categorii fiind înregistrat un procent de 18%, iar în cel de-al doilea - 12%”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. Așa cum era de așteptat, în cazul ambelor categorii de asigurari, principalul target este reprezentat de bărbați.

Chestionați în legătură cu tipul de asigurare auto cumpărată online, asigurarea de tip RCA a reprezentat răspunsul a 87% dintre participanții la studiu, iar asigurarea de tip CASCO opțiunea a 13% dintre aceștia. Interesant de remarcat este faptul că, în cazul asigurării CASCO, aceasta este achiziționata online în mai mare măsură de către femei (16% / vs / 10%, procent înregistrat în cazul bărbaților).

Citește și: Bărbații, mai activi decât femeile la cumpărături online

Privind, în continuare, spre asigurările de locuință cumpărate online în ultimele 6 luni, 73% dintre românii utilizatori de internet au achiziționat PAD (Polița de Asigurare împotriva dezastrelor naturale). Și în acest caz bărbații sunt principalii cumpărători: 79% / vs / 65%, procent înregistrat în rândul femeilor. Asigurarea facultativă pentru locuință este cumpărată online în egală măsură de către femei și bărbați, 6 din 10 făcând o astfel de achiziție în ultima jumătate de an.

Analizând de această dată zona serviciilor de online banking, constatăm că 8% din populația utilizatoare de internet a optat în ultima jumătate de an pentru emiterea unui card online. Conturi bancare online au fost deschise de 7% din categoria de public analizată, același procent (7%) fiind înregistrat și în cazul creditelor contractate online.

Informațiile sunt parte a celui de-al treilea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions în luna noiembrie 2018. Universul cercetării a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, rezidente în mediul urban și rural și utilizatoare de internet. Volumul eșantionului a fost de 1123 respondenți. Aceștia au fost selectați din panelul EXACT Business Solutions, care conține 50.000 de respondenți, chestionarul fiind administrat online.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

Cât cheltuie românii pentru masa de Paşte (Studiu)

În fiecare an, apropierea perioadei festive aduce cu...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel