Şefa BCE avertizează: Lumea nu a simțit încă durerea tarifelor impuse de Trump
Christine Lagarde explică...
În interviu, filmat într-o grădină pe care a spus că a plantat-o la Balmoral pentru a onora nașterea prințului George, Charles a descris modalitățile practice prin care își încorporează pasiunea pentru mediu în viața de zi cu zi. Unul dintre aceste moduri, a spus el, a fost convertirea sursei de combustibil pentru mașina de epocă, pe care regina i-a dăruit-o la cea de-a 21-a aniversare a sa.
"Vechiul meu Aston Martin, care funcționează acum cu produse reziduale", a spus el. "Merge cu - vă vine să credeți - surplus de vin alb englezesc și zer din procesul de prelucrare a brânzei."
Charles a declarat anul trecut pentru The Telegraph că a insistat ca inginerii Aston Martin să îi găsească o sursă alternativă de combustibil și a fost întâmpinat inițial cu o oarecare împotrivire.
Citește și: Prezență regală pentru avanpremiera James Bond. Prințul și ducii, pe lista invitaților
"Inginerii de la Aston au spus: "Oh, va strica totul"", a spus el.
"Am spus: "Ei bine, atunci nu o voi conduce", așa că s-au apucat de treabă, iar acum recunosc că funcționează mai bine și este mai puternic cu acest combustibil decât pe benzină", a adăugat el.
Aston Martinul său nu este, de asemenea, singurul mijloc de transport regal pe care a reușit să îl convertească: El a declarat pentru The Telegraph că s-a luptat pentru a schimba trenul regal pentru a funcționa cu ulei de gătit folosit.
Charles, despre care Rowlatt a spus că a menționat pentru prima dată problemele de mediu în 1970, a declarat în ultimul interviu că i se pare interesant faptul că, după ce a fost "mai degrabă ridiculizat atât de mult timp", i se cere să vorbească despre criza climatică.
"Am fost acuzat că sunt anti-stiință", a spus Charles. "Nu a fost prea distractiv, după cum vă puteți imagina".
El s-a descris ca fiind un realist care crede că lumii i-a luat "mult prea mult timp" pentru ca preocupările legate de climă să devină un curent principal. Este timpul ca liderii mondiali să nu mai vorbească și să "acționeze pe teren", lucru pe care a încercat să îl facă să se întâmple în ultimii 40 de ani, a declarat el pentru Rowlatt.
Charles a adăugat că este "profund îngrijorat" în legătură cu lumea pe care o va lăsa în urmă pentru nepoții săi.
"De ce credeți că am făcut acest lucru în toți acești ani? Pentru că m-am gândit - și am făcut-o întotdeauna - la următoarele generații", a spus el. "Am făcut acest lucru cu adevărat pentru a mă asigura că copiii mei, nepoții voștri și ai tuturor celorlalți au un viitor."
Reprezentanții Clarence House și Aston Martin nu au răspuns imediat la solicitarea Insider pentru comentarii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Christine Lagarde explică...
Curtea Constituţională a...
Ziua de 20 octombrie este una...
China accelerează...
România riscă să intre, în anii următori, într-o criză...
După un 2025 marcat de...
După ce plafonarea prețului la...
Inspectoratul de Stat în...
După ani de volatilitate și...
Verificările și reviziile...
Armistițiul din Gaza, promovat...
Ministrul Finanțelor, Alexandru...
Piața de capital românească a...
Numărul beneficiarilor de pensii de serviciu a ajuns, în...
Milioane de americani au ieșit...
Regimul fiscal aplicabil...
Grupul Electrica a demarat...
S&P Global Ratings a tăiat, printr-o acțiune...
Un incendiu de proporții a...
După un deceniu de planuri...
Guvernul modifică regimul de...
Allianz-Țiriac anunță, într-un...
Lucrările de reparație pentru reluarea alimentării cu...
Compania ArcelorMittal a...
Banca Națională a României...