Ați primit un mesaj de la E.ON Energie România? Atenție! Compania vine cu precizări
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Avertismentul companiei energetice
Avertismentul companiei energetice
Mesajele sunt trimise pe Whatsapp și SMS în numele companiei. 

E.ON Energie România îşi avertizează clienţii să nu ia în considerare şi să nu dea curs mesajelor primite în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele companiei şi depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

"Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu daţi curs acestor invitaţii! Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare. În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 - 31 august 2023, găsiţi informaţii corecte şi complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret", se arată într-un comunicat al companiei, transmis luni AGERPRES.

Totodată, E.ON Energie România precizează că persoanele fizice nu trebuie să depună nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin în timp ce persoanele juridice, în funcţie de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online.

"Dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265.208.466", precizează compania.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. De la intrarea pe piaţa locală, compania a investit peste 1,9 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. 

Citește și Rămânem fără telefonie mobilă? Europa se pregătește și pentru așa ceva

Ceea ce părea odinioară de neimaginat ar putea să se întâmple la iarnă, când telefoanele mobile ar putea să nu mai funcţioneze dacă raţionalizarea energiei va scoate din funcţiune o mare parte a reţelelor mobile din regiune, transmite Reuters.

Oficialii din industria telecom intervievaţi de Reuters se tem că o iarnă severă va pune presiune pe infrastructura de telecomunicaţii a Europei, forţând companiile şi guvernele să încerce să atenueze impactul. În prezent nu există suficiente sisteme de rezervă în mult ţări europene care să gestioneze o întrerupere pe scară largă a aprovizionării cu electricitate, ceea ce creşte riscul opririi funcţionării telefoanelor mobile, susţin patru directori din industria telecom.

Ţările UE, precum Franţa, Suedia şi Germania, încearcă să se asigură că telecomunicaţiile vor funcţiona chiar şi dacă va exista o întrerupere prelungită a aprovizionării cu electricitate care va epuiza bateriile instalate la miile de turnuri de telefonie mobilă ridicate pe teritoriul lor.

Europa are aproape o jumătate de milion de turnuri de telefonie mobilă şi majoritatea dispun de sisteme de baterii care pot asigura funcţionarea antenelor de telefonie mobilă pentru o perioadă de aproximativ 30 de minute. Citește mai departe AICI

Citește și Oficial ANRE: Un mare furnizor de energie nu a mai emis facturi din luna mai pentru anumiți clienți

Vicepreședintele ANRE, Zoltan Nagy Bege, a vorbit despre o situație mai puțin obișnuit și a oferit românilor un sfat.

Unul dintre marii furnizori activi pe piața de energie electrică nu a mai emis facturi din luna mai pentru clienții care nu se încadrează la cele două plafoane prevăzute de Ordonanța 27, a declarat Zoltan Nagy Bege, vicepreședintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, joi, pe B1 TV, la „News Pass” cu Laura Chiriac.

Plângeri și reclamații 

„Am identificat recent plângeri și reclamații pe diverse căi, inclusiv prin presă, că unul dintre marii furnizori activi pe piața de energie electrică, pentru categoria de clienți care nu se încadrează la cele două plafoane prevăzute de Ordonanța 27, adică în anul 2021 au avut un consum mediu lunar de peste 300 de kWh, pentru această categorie de clienți, acest furnizor despre care vorbim nu a mai emis facturi din luna mai”, a declarat oficialul. Citește mai departe AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Rheinmetall vrea crearea unui consorțiu european de armament

Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...

Întâlnire crucială între Ursula von der Leyen și Xi Jinping

Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.


pixel