Potrivit analizelor, autostrada Târgu Mureş – Iaşi – Ungheni nu ar îndeplini condiţiile pentru obţinerea finanţării europene. În opinia celor de la BEI, dacă s-ar construi această autostradă, traficul ar fi de doar 3.000 de vehicule medie zilnică anuală, adică un pic mai mult decât cel de pe un drum național secundar.
Potrivit sursei citate, experții ar fi luat în calcul patru trasee, anume Cluj – Bistriţa – Suceava, Târgu Mureş – Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni, Târgu Mureş – Sighişoara – Bacău și Braşov – Bacău.
"Din analiza cost – beneficiu se poate constata că singurul proiect uşor peste limita de rentabilitate este Autostrada Braşov – Bacău", susțin experții.
Potrivit lor, varianta Braşov – Bacău se califică pentru fondurile europene, fiind singura care îndeplineşte condiţiile de rentabilitate, cu un coeficient mai mare de 5%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Producţia de gaze a României a...
Cea de-a 47-a ediţie a programului "Litoralul pentru...
Spotify va majora prețurile pe măsură ce investește în...
Un număr de 407.854 de persoane...
Decizie privind plata...
Bagdadul vizează independența...
Ministerul Investițiilor și...
Un tânăr designer auto, devenit...
Luni, 25 august, este termenul...
Guvernul a aprobat criteriile...
Poliția din Dubai a dejucat în...
Canicula diminuează recolta de...
Hidroelectrica vine cu...
Administrația Trump plănuiește...
Direcția Generală Antifraudă...
Ghidul Rabla Auto a intrat în dezbatere publică....
Guvernul a decis amânarea...
Ministerul Energiei lucrează la...
O casă ca din filmele SF,...
Informaţii de ultimă oră...
Casa Albă s-a alăturat TikTok,...
Economia Germaniei a intrat pe...
Argintul urcă în preferinţele...