Black Friday: Românii au bătut recordul la comenzi online într-o singură zi

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
BLACK FRIDAY
BLACK FRIDAY
Clienții au comandat de 896 milioane.

       • eMAG Genius a ajuns la un milion de utilizatori în România
      • „24% dintre vânzări au fost făcute în rate  prin serviciile de plată flexibile puse la dispoziția clienților: MyWallet și soluțiile oferite de partenerii eMAG, cu până la 40 de rate fără dobândă".
    • Rezultate record pentru sellerii din Marketplace: vânzări cu 30% mai mari față de anul trecut generate de cei 13.200 de comercianți care au participat la eveniment 

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au  comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere de 22% față de anul trecut, cu mult peste estimările inițiale. Cei 13.200 de sellerii din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția de anul trecut. În această zi a fost atins și un nou record al clienților care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite și oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România.
 
Diversitatea mare de oferte la cele mai mici prețuri din an a menținut interesul crescut al clienților pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediții confirmă tendințele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulți consumatori își pregătesc bugete mai mari și chiar amână unele achiziții pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosință îndelungată, cât și pentru bunuri necesare zi cu zi. Mulți dintre clienți au profitat și de soluțiile flexibile de plată puse la dispoziție de eMAG, iar 24% din vânzări au fost realizat prin MyWallet și prin celelalte servicii de plată oferite de partenerii eMAG. 

„Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an și opțiunile flexibile de plată și livrare au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Concluziile Black Friday 2024 la eMAG

    • Clienții Genius, campioni de Black Friday: Peste 38% dintre clienții care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită și oferte exclusive. Ei au pus în coș, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.

    • Majoritatea preferă plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferința pentru metode de plată simple și sigure.

    • Plăți flexibile: aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluții de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.

    • Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localitățile în care serviciul este disponibil.

    • Achiziții speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate

    • Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000
    • Băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie: 706.000
    • Jucării și articole pentru copii: 399.000
    • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 144.000
    • TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000
    • Electrocasnice mici: 162.000
    • Fashion și sport: 113.000
    • Mobilă și casă: 210.000

Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.


Despre eMAG
   
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ  online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Prudență pentru viitor
Dumitru Costin, Liderul BNS
Gaze

Qatarul amenință, UE riscă să rămână fără gaze

Poate fi un simplu joc de glezne, o încercare de...

WhatsApp / FOTO: Freepik

WhatsApp va ”cânta”! Aplicația introduce o funcție nouă

WhatsApp continuă să-și îmbunătățească funcția de...

Transformare / FOTO: Pagina de Facebook a ministrului Burduja

Burduja, despre transformarea energetică a României

Ministrul Energiei a făcut bilanțului anului 2024, unul...

TikTok

Țara care a interzis TikTok pentru un an

Decizia vine pe fondul unor controverse globale legate...

BNP Paribas, unul dintre actorii tranzacției / FOTO: Wikipedia
La benzinărie / FOTO: Freepik

Cât costă benzina și motorina înainte de Sărbători

Pe scurt, prețurile la carburanți au crescut. 

Donald Trump / Foto: Casa Albă
Drone militare / Foto: DCBusiness
Transport de mărfuri / FOTO: Freepik

Transportul aerian de mărfuri, evoluție bună în România

Cifre dezvăluite de Institutul Național de Statistică.

Viktor Orban și Volodimir Zelenski
Bună dimineața! / Foto: rawpixel.com
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja / FOTO: Facebook
Energie verde / Foto: Freepik
Navă transportoare de gaz natural lichefiat / FOTO: Wikipedia

Europa se agață de gazele rusești. Un nivel record în 2024

Surprinzători cine sunt cei mai mari cumpărători. 

Agricultură

Seceta pedologică se menține în această regiune a țării

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis o...

Aur / FOTO: Freepik
Cu ochii pe consum
Militari germani / FOTO: Wikipedia
Tancuri Leopard 2 produse de Germania / Foto: NATO / Flickr
Un plan de economii fără precedent

Volkswagen va concedia 35.000 de angajați în Germania

Negocieri intense pentru un plan de economii fără...

Capitoliul / FOTO: Freepik
Se dorește o altfel de platformă

Miliardarul american care vrea să transforme TikTok

Miliardarul american Frank McCourt intenționează o...

Ouă
Bună dimineața!
Viktor Orban și Marcel Ciolacu / FOTO: Gov.ro

Viktor Orban a explicat de ce a venit la București

Cred că de la Bucureşti sau Budapesta nu putem evalua cu...


pixel