Într-un comunicat, clubul bavarez a precizat că ''discuţiile pentru încheierea unui parteneriat au fost întrerupte din cauza lipsei unei relaţii de încredere şi Bayern nu doreşte să se exprime pentru moment asupra motivelor acestei decizii''.
Audi este în prezent sponsorul principal al lui Bayern şi BMW urma să-i ia locul începând cu 2025, conform unei declaraţii de intenţie semnată de cele două părţi în 2018.
Conform presei germane, BMW urma să semneze un contract de sponsorizare pe zece ani în valoare de 800 milioane euro, la care se adăuga preluarea unui pachet de 8,33% din participarea lui Audi la compania FC Bayern Munchen AG, care administrează echipele clubului.
BMW bate companiile americane la ele acasă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Industria aromatizării spațiilor – o nișă puțin...
În data de 16 octombrie 2025...
Curtea Constituțională a...
Contribuabilii trebuie să fie...
Curtea de Conturi a descoperit...
Garda de Mediu lansează prima acțiune cu drone împotriva...
Comisia de buget de la Camera...
Radu Burnete afirmă că în...
Italia refuză să-și vândă...
Legea contractelor de vânzare...
Suprasaturație pe piața...
Inflația din România a rămas la...
FMI a revizuit în scădere estimările privind evoluția...
Leul s-a menținut stabil marți, 14 octombrie, în fața...
România, printre țările cu cele...
Romgaz a reziliat contractul cu...
Mulți antreprenori sunt interesați de afaceri în care...
ASF lansează „Proiectul...
Energia care alimentează Apple: România devine parte din lanțul verde al...
Firmele care operează prin...