Într-un comunicat, clubul bavarez a precizat că ''discuţiile pentru încheierea unui parteneriat au fost întrerupte din cauza lipsei unei relaţii de încredere şi Bayern nu doreşte să se exprime pentru moment asupra motivelor acestei decizii''.
Audi este în prezent sponsorul principal al lui Bayern şi BMW urma să-i ia locul începând cu 2025, conform unei declaraţii de intenţie semnată de cele două părţi în 2018.
Conform presei germane, BMW urma să semneze un contract de sponsorizare pe zece ani în valoare de 800 milioane euro, la care se adăuga preluarea unui pachet de 8,33% din participarea lui Audi la compania FC Bayern Munchen AG, care administrează echipele clubului.
BMW bate companiile americane la ele acasă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Țara care vrea să stopeze...
ANAF anunță sancțiuni dure...
Amazon face curățenie în divizia de cărți: concedieri la...
Președintele Ungariei, vizită de solidaritate la Praid.
Starlink intră pe piața maritimă și aviatică.
Europa se pregătește pentru o...
Primăriile din România își fac...
Gemfields intră în atenția...
Peste 6500 de firme și-au...
Creșterea masivă a...
O nouă alertă de siguranță...
Creștere ușoară a ratei...
UE schimbă regulile pentru...
Tren plin cu benzină, deraiat în Teleorman
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Ministerul Finanțelor a lansat...
Băncile au revizuit în scădere...
Alin Burcea, președintele ANAT...