Din 2004 până în 2013, producătorii de automobile s-au întâlnit în mod regulat cu producătorii de oțel și cu alte companii din lanțul de aprovizionare, pentru a discuta suprataxele plătite pentru achiziționarea oțelului, potrivit autorității antitrust privind comportamentul de cartel.
Prețurile ilegale rezultate din cartel au fost plătite până cel puțin în 2016, a adăugat acesta, conform sursei precizate.
Șefii de la Volkswagen, puși sub acuzare de procurori
Cei trei producători au acceptat amenzile. Astfel, BMW va plăti 28 milioane de euro, Damiler - 23,5 milioane de euro -, iar Volkswagen a refuzat să comenteze suma pe care urmează să o plătească.
Autoritatea germană antitrust a informat că preţurile de achiziţie ale produselor din oţel care au făcut obiectul cartelului reprezintă mai puţin de 1% din valoarea finală a unei mașini.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Prețurile la energie electrică continuă să varieze...
Peste 200 de locuitori ai...
Un accident provocat de o...
Organizația țărilor...
Administrația Națională de...
Polițiștii de frontieră ai...
Circulația pe Podul Prieteniei,...
Prețurile globale ale...
Val de căldură extremă în estul...
Donald Trump a semnat legea...
Pompierii anunţă că la mall-ul...
România se apropie periculos de...
Bursa închide pe minus vineri,...
Sistemul RO e-Transport a...
Andrei Badalov, în vârstă de 62...
IMM România nu este de acord cu...
Fondul Proprietatea a emis...
Românii pot investi din nou în...
Ministerul Finanțelor anunță...
Măsurile fiscale luate în regim...