Boeing se zorește ca să poată certifica cea mai mică versiune a avionului său de linie 737 Max
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Boeing 737 MAX
Boeing 737 MAX
Boeing se grăbește să finalizeze o reparație tehnică cheie necesară pentru a certifica cea mai mică versiune a avionului său de linie 737 Max, care produce mulți bani, după ce un deputat american a convins constructorul de avioane să nu solicite o scutire de siguranță.

O reproiectare pentru funcția de degivrare a intrării motorului Max 7 ar putea fi gata în termen de nouă luni, a declarat miercuri directorul executiv Dave Calhoun. Compania aflată în dificultate va aloca ingineri și resurse suplimentare pentru a putea accelera lucrările.

"Vom intensifica resursele, vom intensifica orice test este necesar, vom face tot ce putem" pentru a ajuta la obținerea aprobării de zbor a modelului mult întârziat, a declarat acesta în cadrul unei conferințe telefonice pentru a discuta despre rezultatele din trimestrul al patrulea. Calhoun a refuzat să discute calendarul de certificare, spunând că acest lucru depinde de Administrația Federală a Aviației din SUA.

Comentariile oferă o perspectivă asupra unei probleme critice pentru clienții celor două variante de avion cu corp îngust care nu au debutat încă - Max 7 și Max 10, mai mare. Au crescut îngrijorările că aceste modele s-ar putea confrunta cu noi întârzieri, în contextul examinării intense a practicilor de fabricație ale Boeing în urma cvasi-dezastrului de pe un 737 Max 9 operat de Alaska Airlines la începutul acestei luni.

Anul trecut, Boeing a declarat că Max 7 ar putea fi certificat la începutul anului 2024, în timp ce Max 10 ar putea fi aprobat până la sfârșitul anului 2024 sau începutul anului 2025. Livrarea în cele din urmă a acestor avioane sunt piese cheie ale planului Boeing de a genera un flux de numerar liber de 10 miliarde de dolari până în 2025 sau 2026.

Clienții au început deja să se pregătească pentru ca momentul să alunece. Southwest Airlines Co. care are cea mai mare carte de comenzi Max 7, numărând aproximativ 300 de avioane, a declarat săptămâna trecută că nu se mai așteaptă să primească varianta în acest an. United Airlines Holdings Inc. a eliminat Max 10 din planurile sale interne din cauza incertitudinii.

Modificarea tehnică este necesară pentru a remedia un defect al sistemului de degivrare a motorului avionului. Boeing a declarat săptămâna aceasta că a retras o cerere de exceptare de siguranță pentru acest sistem, o mișcare considerată ca fiind de natură să întârzie și mai mult avionul.

Calhoun a declarat miercuri că a decis să retragă această cerere după ce s-a întâlnit cu senatorul Tammy Duckworth, care a criticat demersul Boeing de a obține această scutire. Democrata din Illinois și fost pilot de elicopter al armatei americane a întrebat de ce compania dorea o scutire, în condițiile în care o reparație permanentă era la doar câteva luni distanță. Calhoun a declarat că a sunat un client cheie, și-a petrecut weekendul gândindu-se și, în cele din urmă, a fost convins de poziția lui Duckworth.

"De ce este aceasta decizia corectă?" a spus Calhoun, amintindu-și de comentariile senatorului. "Din punctul meu de vedere, a fost o poziție sănătoasă, de principiu, de luat".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Marcel Ciolacu
Oameni pe strada

Haos pe căile ferate germane. Mii de călători, afectați

Serviciile feroviare din Germania au fost grav...

INS: Aproape 16% din gospodării nu au baie sau duș

Ponderea gospodăriilor dotate cu baie/duş a fost, anul...

Industria nu mai duduie ca altă dată / FOTO: Freepik
Principele Dimitrie Sturdza / Foto: Dorina MATIŞ / AGERPRES
Bani / Foto: Freepik

OnlyFans a plătit dividende record proprietarului platformei

Cea mai mare platformă porno online a acordat dividende...

Sediul central al Google
Casa de pensii / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos

Compensații pentru pensionari prevăzute într-o nouă OUG

După controversata recalculare a pensiilor, Guvernul a...

Aglomerație / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com
Selena Gomez
Bună dimineața!
Investitori la bursă / FOTO: Freepik

Bursa de la București, fără suflu la sfârșit de săptămână

Săptămâna a fost marcată de scăderi generalizate pe...

Chirie sau rate? Ce este mai avantajos la această oră

În contextul prețurilor crescânde la locuințe și a...

Nu este loc pentru butoaiele OPEC, spun analiștii
Unt / FOTO: Freepik

Prețul mondial al untului a atins un record absolut

La nivel mondial, prețul la unt a sărit la un record...

Localitate în Spania / FOTO: Freepik

Polonezii dau năvală în Spania să cumpere active imobiliare

În timp ce Polonia se înarmează, încheind contracte după...

Un cuplu stă pe balcon / Foto: Freepik

Prețurile locuințelor din România continuă să crească

Florin Dragu, şef serviciu Direcţia Stabilitate...

La benzinărie / FOTO: Unsplash
S-au făcut calculele
Amazon Alexa / FOTO: Wikipedia
Vladimir Putin si Sadir Japarov, președintele Kârgâstanului
Curs valutar / Foto: DCBusiness
ANAF / Montaj foto: DCBusiness
Telefoane

Cele mai vândute telefoane mobile din lume în 2024

Apple rămâne compania care a vândut cele mai multe...

Oficiul Național al Registrului Comerțului
Ruta pe care a zburat în jurul lumii aeronava TAROM

Oferte speciale de la Tarom pentru trei destinații europene

Tarom lansează o ofertă specială pentru trei destinații...

Stație de transformare / Foto: Arhivă

pixel