Boeing se zorește ca să poată certifica cea mai mică versiune a avionului său de linie 737 Max

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Boeing 737 MAX
Boeing 737 MAX
Boeing se grăbește să finalizeze o reparație tehnică cheie necesară pentru a certifica cea mai mică versiune a avionului său de linie 737 Max, care produce mulți bani, după ce un deputat american a convins constructorul de avioane să nu solicite o scutire de siguranță.

O reproiectare pentru funcția de degivrare a intrării motorului Max 7 ar putea fi gata în termen de nouă luni, a declarat miercuri directorul executiv Dave Calhoun. Compania aflată în dificultate va aloca ingineri și resurse suplimentare pentru a putea accelera lucrările.

"Vom intensifica resursele, vom intensifica orice test este necesar, vom face tot ce putem" pentru a ajuta la obținerea aprobării de zbor a modelului mult întârziat, a declarat acesta în cadrul unei conferințe telefonice pentru a discuta despre rezultatele din trimestrul al patrulea. Calhoun a refuzat să discute calendarul de certificare, spunând că acest lucru depinde de Administrația Federală a Aviației din SUA.

Comentariile oferă o perspectivă asupra unei probleme critice pentru clienții celor două variante de avion cu corp îngust care nu au debutat încă - Max 7 și Max 10, mai mare. Au crescut îngrijorările că aceste modele s-ar putea confrunta cu noi întârzieri, în contextul examinării intense a practicilor de fabricație ale Boeing în urma cvasi-dezastrului de pe un 737 Max 9 operat de Alaska Airlines la începutul acestei luni.

Anul trecut, Boeing a declarat că Max 7 ar putea fi certificat la începutul anului 2024, în timp ce Max 10 ar putea fi aprobat până la sfârșitul anului 2024 sau începutul anului 2025. Livrarea în cele din urmă a acestor avioane sunt piese cheie ale planului Boeing de a genera un flux de numerar liber de 10 miliarde de dolari până în 2025 sau 2026.

Clienții au început deja să se pregătească pentru ca momentul să alunece. Southwest Airlines Co. care are cea mai mare carte de comenzi Max 7, numărând aproximativ 300 de avioane, a declarat săptămâna trecută că nu se mai așteaptă să primească varianta în acest an. United Airlines Holdings Inc. a eliminat Max 10 din planurile sale interne din cauza incertitudinii.

Modificarea tehnică este necesară pentru a remedia un defect al sistemului de degivrare a motorului avionului. Boeing a declarat săptămâna aceasta că a retras o cerere de exceptare de siguranță pentru acest sistem, o mișcare considerată ca fiind de natură să întârzie și mai mult avionul.

Calhoun a declarat miercuri că a decis să retragă această cerere după ce s-a întâlnit cu senatorul Tammy Duckworth, care a criticat demersul Boeing de a obține această scutire. Democrata din Illinois și fost pilot de elicopter al armatei americane a întrebat de ce compania dorea o scutire, în condițiile în care o reparație permanentă era la doar câteva luni distanță. Calhoun a declarat că a sunat un client cheie, și-a petrecut weekendul gândindu-se și, în cele din urmă, a fost convins de poziția lui Duckworth.

"De ce este aceasta decizia corectă?" a spus Calhoun, amintindu-și de comentariile senatorului. "Din punctul meu de vedere, a fost o poziție sănătoasă, de principiu, de luat".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Dragos Anastasiu / Foto: gov.ro
Contabilă la calculator / Foto: Freepik

RO e-Factura a devenit obligatorie pentru aceste entități

RO e-Factura devine obligatorie pentru ONG-uri și...

Alexandru Nazare
ANAF

ANAF urmează să aibă un nou șef

Adrian Nicușor Nica a fost desemnat pentru a prelua conducerea Agenției...

Bancnote
Noile telefoane Nothing
Bogdan Ivan și partenerii kazahi
Bursa de Valori București
Registrul Auto Roman
Ciprian Tătărușanu și Alin Dobre
George-Sergiu Niculescu
Foto: Freepik.com
Stradă din București, noaptea / Foto: Lawrence Krowdeed / Unsplash
Banca Națională a României

Cât aur şi valută are Banca Naţională în rezerve

La 30 iunie 2025, rezervele valutare la Banca Naţională...

DGAF
Foto: Facebook Finanțe Sed Lex
La birou / FOTO: Freepik
Emmanuel Macron / Foto: Banca Mondială / Flickr
Renault / FOTO: Unsplash

Guvernul prorogă RO e-Factura pentru două domenii economice

Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...

Freepik.com

ANAF intră şi în cimitire: Fraudă cu monumente funerare

ANAF informează că a identificat o fraudă de peste 1,3...

Strângere de mână / FOTO: Freepik

BBVA nu renunţă la preluarea Sabadell

Grupul bancar spaniol BBVA a anunţat luni că va merge...

Bursa / Foto: Freepik
Protest spontan al unor angajați ai ANAF din Cluj-Napoca
Dragoș Pîslaru

pixel