Bugatti a avut un 2019 excelent. Nu a cunoscut criza
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Toţi constructorii auto au început să lanseze modele hibride sau electrice
Toţi constructorii auto au început să lanseze modele hibride sau electrice
Toţi constructorii auto au început să lanseze modele hibride sau electrice, însă constructorul francez Bugatti rămâne un caz aparte, rămânând fidel modelelor super-sportive cu motoare pe benzină, transmite AFP.

'Anul 2019 a fost unul excelent pentru Bugatti, cel mai bun de după 1998 în termeni de cifră de afaceri, livrări şi rezultate', subliniază directorul general Stephan Winkelmann. În total, 81 de automobile au ieşit de pe porţile atelierului de la Molsheim (Alsacia) anul trecut.

Tesla, performanță de invidiat! Valorează cât Ford și GM

Cele 450 de exemplare din modelul Chiron care sunt în circulaţie sau în producţie (la un preţ de 2,5 milioane euro pe bucată, fără taxe) şi cele 40 de exemplare din modelul următor Divo (la un preţ de cinci milioane euro pe bucată) şi-au găsit deja cumpărător. Pentru moment nu este avut în vedere un Bugatti electric sau hibrid.

'Pentru următorii zece ani, doar motorul W16 este la înălţimea emoţiile şi pasiunilor aşteptate de clienţii hypercarurilor noastre. W16 este cel mai bun motor posibil', insistă Stephan Winkelmann.

Cu toate acestea, constructorul care face parte din grupul Volkswagen vrea să dea un exemplu în materie de mediu. Ţinând cont de producţia sa mică, marca de la Molsheim este în măsură să compenseze în totalitate emisiile sale de CO2.

'Bugatti are foarte multă vizibilitate. Este deci important să facem acest demers, să fim un exemplu pentru industrie. Este ma mult decât o chestiune de imagine, este responsabilitatea noastră', spune Stephan Winkelmann.

În prezent la nivel mondial există mai puţin de 700 de automobile Bugatti în circulaţie iar modele luxoase Veyron sau Chiron nu ies prea des pe şosea având în vedere că proprietarului unui Bugatti deţine, în medie, 42 de automobile. În consecinţă, automobilele sportive produse la Molsheim rulează în medie abia 1.200 de kilometri pe an.

'În 2018 aceasta a reprezentat 1.280 echivalent de CO2 emise de Bugatti şi clienţii săi', precizează Christophe Piochon, director de producţie la Bugatti.

Pentru a compensa această poluare, marca a demarat diferite acţiuni precum achiziţionarea de parcele din pădurea amazoniană pentru a evita defrişarea şi replantarea a peste 4.000 de arbori în pădurile devastate de insecte în Alsacia. Uzina a trecut de asemenea la biogaz şi electricitate verde. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

De ce a inventat Guvernul lozul Team România

Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...

Număr record de firme radiate în România

În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...

Programul de Paște al magazinelor Lidl din România

Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...

SUA interzic importul de uraniu din Rusia

Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...

Plăți de 119 milioane de euro pentru agricultori

Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...

China își flexează mușchii și testează al treilea portavion

Presa de stat chineză a anunțat că primul portavion de...

De Sărbători, românii riscă amenzi de până la 5000 de lei

Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...

Record de mortalitate în fermele de somon din Norvegia

Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...

Schimbare la vârful Tuborg România

Tuborg România anunță o schimbare în managementul organizației, prin...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel