Marcel Boloș: România riscă să rămână cu o ”brumă de bani”
România riscă să piardă 1,76 miliarde de euro din PNRR...
Scopul acestei acțiuni desfășurată de Burger King în Argentina constă în susținerea campaniei promovată anual de McDonald’s pentru strângerea de fonduri destinate copiilor bolnavi de cancer. De la fiecare Big Mag vândut, 2 dolari au fost alocați acestei acțiuni de binefacere.
Citește și Carnea fără carne. KFC își încearcă norocul
Experții consideră că această strategie de marketing decisă de două companii concurentă merită toate laudele. În opinia lor, vânzările Burger King nu au avut de suferit - ușor dezamăgiții, majoritatea clienților nu au ieșit trântind ușa, ci au luat alceva din bogatul mediu. În plus, imaginea companiei a avut numai de câștigat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România riscă să piardă 1,76 miliarde de euro din PNRR...
Banca Națională a României a...
„Ceasul tarifelor vamale...
O creștere ce evidențiază o tendință de accentuare a...
Banca Centrală Europeană (BCE) continuă procesul de...
În cea mai recentă actualizare a listei US 1, banca a...
Mecanismul a fost introdus pentru a proteja statele...
Chatbot-ul dezvoltat de...
Piețele bursiere europene rămân pe un trend ascendent,...
Puține bănci occidentale s-au bucurat de o astfel de...
Senatul SUA l-a confirmat luni...
Anul 2025 aduce un val de...
Guvernul reorganizează...
Presiune mai mare asupra...
eMAG și HeyBlu, companie de servicii financiare deținută...
China dezvoltă un complex militar uriaș în vestul...
Legislația muncii din România...
Ministerul Finanțelor a...
Bugetul Ministerului Energiei,...
Guvernul urmează să aprobe,...
Elena Cristian, analist DC...