Greșeala care te poate costa scump la TVA! Ultima șansă până pe 20 august
ANAF reamintește...
Scopul acestei acțiuni desfășurată de Burger King în Argentina constă în susținerea campaniei promovată anual de McDonald’s pentru strângerea de fonduri destinate copiilor bolnavi de cancer. De la fiecare Big Mag vândut, 2 dolari au fost alocați acestei acțiuni de binefacere.
Citește și Carnea fără carne. KFC își încearcă norocul
Experții consideră că această strategie de marketing decisă de două companii concurentă merită toate laudele. În opinia lor, vânzările Burger King nu au avut de suferit - ușor dezamăgiții, majoritatea clienților nu au ieșit trântind ușa, ci au luat alceva din bogatul mediu. În plus, imaginea companiei a avut numai de câștigat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF reamintește...
Premierul Ilie Bolojan a...
Investițiile au revenit timid...
Organizația patronală IMM...
Bursa de Valori București (BVB)...
În doar câteva ore de negocieri...
În timp ce administrația Trump...
Guvernul a pus în dezbatere...
Ministerul Justiției, în...
Zanzibarul se conturează ca...
România se confruntă cu o criză...
Ministrul Finanțelor, Alexandru...
Criticile președintelui...
Președintele american Donald...
Agenția de rating Fitch a...
În primăvară a devenit și mai...
Președintele american Donald Trump a confirmat, într-un...
Mihail Hodorkovski, considerat...
Administrația Națională de...
Ministerul Finanțelor a pus în...
Locuitorii din Cluj-Napoca au...
Dacă ar exista un premiu pentru...
Când Thongbue Wongbandue, un...