Noi discuții comerciale între SUA și China, programate la Londra
Noi discuții comerciale între...
Scopul acestei acțiuni desfășurată de Burger King în Argentina constă în susținerea campaniei promovată anual de McDonald’s pentru strângerea de fonduri destinate copiilor bolnavi de cancer. De la fiecare Big Mag vândut, 2 dolari au fost alocați acestei acțiuni de binefacere.
Citește și Carnea fără carne. KFC își încearcă norocul
Experții consideră că această strategie de marketing decisă de două companii concurentă merită toate laudele. În opinia lor, vânzările Burger King nu au avut de suferit - ușor dezamăgiții, majoritatea clienților nu au ieșit trântind ușa, ci au luat alceva din bogatul mediu. În plus, imaginea companiei a avut numai de câștigat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Noi discuții comerciale între...
Țara care vrea să stopeze...
ANAF anunță sancțiuni dure...
Amazon face curățenie în divizia de cărți: concedieri la...
Președintele Ungariei, vizită de solidaritate la Praid.
Starlink intră pe piața maritimă și aviatică.
Europa se pregătește pentru o...
Primăriile din România își fac...
Gemfields intră în atenția...
Peste 6500 de firme și-au...
Creșterea masivă a...
O nouă alertă de siguranță...
Creștere ușoară a ratei...
UE schimbă regulile pentru...
Tren plin cu benzină, deraiat în Teleorman
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Ministerul Finanțelor a lansat...
Băncile au revizuit în scădere...