Insolvențele se mută în Capitală: Bucureștiul înregistrează un val de falimente!
Scade numărul firmelor intrate...
Scopul acestei acțiuni desfășurată de Burger King în Argentina constă în susținerea campaniei promovată anual de McDonald’s pentru strângerea de fonduri destinate copiilor bolnavi de cancer. De la fiecare Big Mag vândut, 2 dolari au fost alocați acestei acțiuni de binefacere.
Citește și Carnea fără carne. KFC își încearcă norocul
Experții consideră că această strategie de marketing decisă de două companii concurentă merită toate laudele. În opinia lor, vânzările Burger King nu au avut de suferit - ușor dezamăgiții, majoritatea clienților nu au ieșit trântind ușa, ci au luat alceva din bogatul mediu. În plus, imaginea companiei a avut numai de câștigat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Scade numărul firmelor intrate...
Papa Francisc, reformatorul...
Acționarii au aprobat în AGA un...
Grupaj de știri.
Lichiditate solidă și aprecieri...
Persoanele cu handicap nu vor...
Cătălin Leonte, Director...
Donald Trump ar dori să vadă...
Eveniment de proporții la...
Hidroelectrica a semnat un...
Reformă de amploare la...
„Este prețul libertății” – așa...
Trump atacă dur China pentru că...
Carnajul bursier continuă pentru actorii din acest...
Poziție fermă a SUA împotriva...
Guvernul pregătește compensații...
Leul s-a apreciat ușor joi în...
Fondul suveran al Norvegiei, afectat de declinul pieței...
După ce a jucat încă de la...
În ședința de Guvern de astăzi,...
Guvernul urmează, în ședința de...
Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...
Firme care întrețin spații...
ROBOR în ușoară creștere,...
Guvernul continuă Programul de...