Noi reguli de TVA pentru IMM-uri, de la 1 ianuarie 2025, în UE
De la 1 ianuarie 2025, la...
Cifrele arată posibilitatea ca BYD să depășească Tesla, comparând cu estimările făcute de producătorul auto american, devenind astfel cel mai mare vânzător de mașini electrice la nivel mondial, în special în Europa și China, relatează Euronews.com
Cel mai mare producător auto chinez, BYD, a raportat un număr record de vehicule cu energie nouă (NEV) în al doilea trimestru, inclusiv vehicule electrice și hibride plug-in (PHEV). Vânzările de vehicule electrice s-au ridicat la 426.000 de unități, depășind probabil vânzările estimate de Tesla de 441.019 vehicule electrice pentru trimestrul încheiat în iunie.
Aceasta va fi a doua oară când cel mai bine vândut brand chinezesc va depăși Tesla pentru a deveni cel mai mare vânzător de vehicule electrice la nivel global, după ce prima dată a depășit vânzările de EV-uri ale Tesla în ultimul trimestru al anului 2023.
BYD este cel mai mare vânzător de mașini cu energie nouă și al doilea cel mai mare producător de baterii electrice din China. Potrivit raportului companiei, BYD a vândut 341.658 de vehicule electrice în luna iunie, stabilind un nou record lunar și depășind maximul anterior de 341.043 în ultimul trimestru din 2023.
Vânzările mașinilor electrice au crescut cu 13% de la an la an, ajungând la 145.179, iar vânzările semestriale s-au ridicat la 726.153, o creștere de 18% față de anul precedent. În special, vânzările de PHEV-uri ale companiei au atins, de asemenea, un nou maxim de 195.032 de unități în iunie, o creștere de 58% față de anul trecut.
Creșterea vânzărilor a fost determinată în principal de reducerile agresive de prețuri, pe fondul cererii scăzute din China și al concurenței cu alți rivali importanți. În martie, BYD a lansat un nou model, Yuan, cunoscut sub numele de Atto 3 pe piețele de peste mări, la un preț de doar 16.644 de dolari, cu aproximativ 12% mai puțin decât versiunea anterioară în China.
În același timp, Tesla a oferit stimulente de 4.800 de dolari pentru modelele sale Model 3 și Model Y în China. Cu toate acestea, acest război al prețurilor a afectat negativ profitabilitatea BYD în primul trimestru, profiturile scăzând cu 47% comparativ cu același trimestru din 2023. Constructorul auto cu sediul în Shenzhen a înregistrat prima sa scădere trimestrială a veniturilor de la începutul pandemiei în 2020.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
De la 1 ianuarie 2025, la...
Leul s-a depreciat, vineri, în...
Bursa de Valori Bucureşti a început în creştere şedinţa...
Imagini neclare ale unor noi...
Masa monetară în sens larg a înregistrat la sfârșitul...
Indicii principali de pe Wall...
Grupaj de ştiri.
Grupul Jinjiang, contractor...
Republica Moldova se bazează pe...
Un nou proiect controversat al...
Grupaj de ştiri.
Turismul elen arată semne pozitive în 2025.
Criptomoneda este tot mai des...
Exporturile totale de gaze...
Tragedie aviatică în Kazahstan.
În noiembrie, piața neagră a...
Curs valutar, 24 decembrie 2024.
Actele normative adoptate în ședința Guvernului României...
Autoritățile iraniene au ridicat o serie de interdicții.