Cântărețul Pharrell Williams, noul designer la Louis Vuitton
Autor: Oana Pavelescu
Data actualizării:
Data publicării:
Pharrell Williams
Pharrell Williams
Louis Vuitton este aproape de a-l angaja pe producătorul muzical Pharrell Williams ca nou designer de îmbrăcăminte pentru bărbați, ocupând un rol deținut anterior de regretatul Virgil Abloh, a declarat o persoană familiarizată cu această chestiune, scrie Bloomberg.

Dacă va obține postul, Williams va fi a doua persoană de culoare care va deține unul dintre cele mai prestigioase roluri la cea mai mare casă de modă din lume. Abloh a fost designerul vedetă al vestimentației masculine de la Louis Vuitton înainte de a muri de cancer în 2021, la vârsta de 41 de ani. 

Un reprezentant al lui Williams nu a răspuns la o cerere de comentarii. LVMH a refuzat să comenteze.

Williams a devenit celebru pentru prima dată la sfârșitul anilor 1990 ca parte a unui duo de producție hip-hop The Neptunes. De atunci, el și-a consolidat poziția de nume cunoscut cu o serie de victorii la premiile Grammy, single-uri de succes și nominalizări la Oscar. 

La fel ca Abloh, care este amintit pentru influența sa asupra culturii streetwear și a adidașilor cu brandul său Off-White, Williams este, de asemenea, un antreprenor în domeniul îmbrăcămintei. În 2003, el și designerul japonez Nigo au fondat Billionaire Boys Club, un brand de îmbrăcăminte, accesorii și stil de viață. 

De atunci, Williams a colaborat cu alte branduri, inclusiv cu producătorul german de adidași Adidas AG și a fondat brandul de îngrijire a pielii Humanrace. Vestea că Williams se va alătura firmei Louis Vuitton a fost raportată pentru prima dată de Wall Street Journal și Le Figaro.

Louis Vuitton este un gigant care ajută la consolidarea imperiului de lux LVMH, fondat de Bernard Arnault, cea mai bogată persoană din lume. Anul trecut, vânzările mărcii au depășit 20 de miliarde de euro (21,4 miliarde de dolari) și, deși LVMH nu defalcă profitul pe mărci, analiștii de la HSBC au estimat că Louis Vuitton generează aproximativ jumătate din profitul anual al grupului.

"Vuitton vinde cultură americanilor și europenilor, la Vuitton, noi oferim mult mai mult decât modă", a declarat Arnault analiștilor și reporterilor în urmă cu un an, când a vorbit despre performanța din 2021. "Louis Vuitton este mult mai mult decât o companie de modă. De fapt, nu este o companie de modă, este o companie creativă din punct de vedere cultural care se adresează unei baze de clienți foarte importante."

Designul de îmbrăcăminte pentru femei al Louis Vuitton este condus de directorul artistic Nicolas Ghesquiere.

Citește și:

LVMH, cea mai valoroasă companie europeană. Record la Bursa de la Paris

LVMH, cea mai valoroasă companie europeană, cu o capitalizare bursieră de peste 400 de miliarde de euro.

Acţiunile LVMH au urcat marţi la Bursa de la Paris, atingând un nivel record, astfel încât capitalizarea sa bursieră a depăşit pentru prima dată 400 miliarde de euro, consolidând poziţia sa de cea mai valoroasă companie europeană, transmite Reuters. Lider mondial al sectorului de lux, grupul LVMH este condus de francezul Bernard Arnault, unul din cei mai bogaţi oameni din lume.

Ca şi alte grupuri de lux cu o expunere semnificativă la China, LVMH a beneficiat anul acesta de redeschiderea celei de-a doua economii mondiale. Totuşi, unii analişti spun că noi creşteri ale preţului acţiunilor vor fi mai dificil de realizat. Aprecierea dolarului în raport cu moneda euro este binevenită pentru industria de lux, care produce în principal în Europa (în euro), mai ales în Franţa şi Italia, dar îşi vinde produsele peste tot în lume (în dolari). Citește mai mult AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

Cât cheltuie românii pentru masa de Paşte (Studiu)

În fiecare an, apropierea perioadei festive aduce cu...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel