Cardurile Sodexo, înlocuite cu Pluxee. Ce trebuie să ştie clienţii
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Pluxee
Pluxee
Pluxee, noul brand care continuă activitatea de 25 de ani a Sodexo, și-a anunțat planurile strategice pentru piața locală.

De la ce vine denumirea noului brand

 

"Plux reprezintă spiritul pozitiv, optimismul și sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunități„X” simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunități prin experiențe personalizate și durabile oferite clienților, comercianților, beneficiarilor și angajaților noștri.

'EE' se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul – Employee Engagement (implicarea angajaților)", explică reprezentanţii companiei. 

 

Produsele, serviciile și parteneriatele Pluxee România

 

Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit și pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultații generale de nutriție, psihonutriție, psihologia și managementul stresului, programe de terapie personalizate.

Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziționarea unei  game variate de servicii și produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decorațiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.

Cardul Turist prin care angajații pot achizitiona servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare și diversă rețea de locații turistice din România. 

Cardul Cultural prin care se pot achiziționa bilete la spectacole, filme, competiții sportive, festivaluri, concerte și piese de teatru, expoziții și târguri, cărți, manuale școlare, albume muzicale și multe alte produse culturale.

Parteneriatul cu platforma de loializare și beneficii pentru angajați MyBenefits care permite clienților să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator și să automatizeze acordarea și gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse și servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală și training, servicii de wellbeing.

The Happiness Index, un instrument unic și inovativ în construirea și susținerea culturii organizaționale prin măsurarea gradului de satisfacție, implicare și fericire a echipelor, având la bază 18 modele predefinite de chestionare susținute de neuroștiință. 

 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Programul Rabla Plus nu are succesul scontat

Sumele neconsumate în Programul "Rabla Plus" pentru...

Premierul Slovaciei, Robert Fico, a fost împuşcat - Video

Premierul slovac a fost împușcat și a fost dus la spital...

Portugalia va construi un nou aeroport la Lisabona

Acest nou aeroport, care se va numi Luis de Camoes, „are...

CCIR - Protocol de colaborare cu Ministerul Educației

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

Ambițiile spațiale ale Chinei reprezintă o amenințare?

Pe 3 mai, China a lansat una dintre cele mai ambițioase...

Şeful Fed anunţă că va mai dura până la scăderea dobânzilor

Jerome Powell, președintele Rezervei Federale a SUA, a...

Grup de influenceri, proces împotriva interzicerii TikTok

Un grup de influenceri TikTok au intentat un proces la o...


pixel