Care a fost cel mai scump produs cumpărat pe eMag de Black Friday
Autor: Matei Ion
Data actualizării:
Data publicării:
ANUNȚUL făcut de Casa Națională de PENSII! Poți și ONLINE
ANUNȚUL făcut de Casa Națională de PENSII! Poți și ONLINE
Clienţii eMag au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut, după primele 7 ore ale campaniei Black Friday, iar plăţile online cu cardul au ajuns la aproape 60%, cea mai mare creştere din ultimii ani, informează platforma online.

Aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în localităţile în care este disponibil.

"În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în acelaşi interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi disponibile până noaptea târziu", se precizează în comunicatul companiei.

Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande în valoare de 38.185 lei, cel mai mic preţ din an.

De asemenea, în primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă.

Câți bani vor cheltui românii de Black Friday

"Am remarcat trei tendinţe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienţii s-au obişnuit că online pot comanda orice şi pun în coş produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% şi arată, pe de o parte, încrederea în comerţul online şi, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendinţă este comanda prin intermediul aplicaţiei ca principală metodă de achiziţie. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendinţe se vor accentua în anii următori şi comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienţilor", a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt: produse pentru casă şi îngrijirea casei - 156.000, beauty şi îngrijire personală - 123.000 şi electrocasnice mici - 73.000.

Vânzările de produse speciale de Black Friday 2021 au inclus automobile - 9 comenzi, aur şi monede - 2,4 kg sau pachete turistice - 935 nopţi de cazare.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...


pixel