Arieratele bugetului general consolidat au scăzut la 520 milioane de lei
Arieratele bugetului general...
Un furnizor de energie electrică trebuie să fie transparent în procesul de informare și facturare
Furnizorul de energie electrică este obligat sa fie transparent in procesul de informare și facturare al clienților. Este responsabilitatea acestuia să ofere informații clare și ușor de înțeles în ceea ce privește costurile consumului de energie, taxe și eventualele modificări ale tarifelor. Astfel, clienții vor ști cu certitudine că factura lor reflectă în mod precis consumul real. Așadar, dacă dorești să beneficiezi de transparență, alege un furnizor energie electrica de încredere.
Asigurarea continuității si calității serviciului
Potrivit legii, operatorul este obligat sa asigure furnizarea energiei electrice în mod constant, să evite întreruperile neplanificate și să asigure calitatea curentului livrat. În situații excepționale, precum lucrările de întreținere sau situațiile de urgență, informarea în prealabil a clienților cu privire la aceste întreruperi programate, este necesară pentru a minimiza disconfortul acestora.
Implementarea măsurilor de siguranță și fiabilitate
Operatorii de energie electrică sunt responsabili pentru implementarea unor măsuri robuste și eficiente, în vederea asigurării fiabilității rețelelor. Mai exact, au datoria de a monitoriza în mod constant echipamentele și firele de înaltă tensiune prin inspecții periodice pe teren. De asemenea, au sarcina de a investi în tehnologii moderne cu scopul prevenirii accidentelor și avariilor.
Înregistrarea și facturarea contravalorii energiei electrice furnizate
În situațiile în care contorul se defectează, în urma notificării clientului, furnizorul este obligat să îl verifice sau înlocuiască în cel mult 10 zile de la data înregistrării sesizării scrise. Costurile aferente înlocuirii vor fi suportate de operatorul de rețea în totalitate. Totuși, în situația în care se constată că solicitarea clientului nu este întemeiată și contorul funcționează, clientul va trebui să achite costurile.
Relaționarea eficientă cu clienții și soluționarea problemelor
Furnizorii de energie electrică au obligația să mențină o colaborare eficientă cu clienții. Acest lucru necesită canale de comunicare eficiente și accesibile, dar și soluționarea rapidă a problemelor sau reclamațiilor.
Potrivit legii, furnizorii de energie electrică au o serie de obligații față de clienți, necesare pentru a menține încrederea în relația dintre furnizor și consumator.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
Se dorește verificarea...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Oficial BCE: „Am putea ajunge la acest nivel în câteva...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Guvernul s-a decis în privința...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...