China, curtată cu scene gen James Bond de Citibank VIDEO
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Darren Buckley în ”rolul” lui James Bond
Darren Buckley în ”rolul” lui James Bond
Un bărbat îmbrăcat într-un smoking stă într-un bar aflat pe vârful unui munte unde savurează o băutură și vede cum afară o femeie este răpită.

Pare începutul unui film cu James Bond, dar nu este. Bărbatul elegant din imagini este Darren Buckley, șeful serviciilor bancare de consum pentru Citigroup China și, de asemenea, vedeta campaniei de marketing inspirată de James Bond, scrie Bloomberg.

Într-o duzină de videoclipuri scurte postate pe contul oficial al CitibankChina pe TikTok, personajul în stilul agentului 007 merge cu motociclete, stăpânește kung fu și face nenumărate alte cascadorii pentru a salva frumoasa femeie, rol interpretat chiar de soția lui Buckley, Aphitchaya Boonkhong.

„Suntem o afacere foarte reglementată, dar nu înseamnă că nu putem fi amuzanți”, a spus Buckley într-un interviu. După primul spot publicitar în iunie.
Prin abordarea nonconformistă, Citibank vrea să atragă atenția clasei de investitori emergenți din China. Administratorii de fonduri și analiștii de cercetare au schimbat abordările, băncile și firmele de brokeraj au redus comisioanele și au oferit cadouri gratuite, toate în efortul de a ieși în evidență pe o piață aglomerată.

Echipa de marketing a Citi a venit cu un videoclip pentru a atrage publicul online, iar Buckley s-a oferit voluntar. Videoclipul de 20 de secunde postat pe 4 iunie a adunat deja 2,3 milioane de vizionări într-o săptămână.

Citi este una dintre cele 100 de bănci, între care se află și  rivali precum HSBC Holdings Plc. și Standard Chartered Plc., care curtează consumatorii chinezi, dintre care mulți au deja un card de la una dintre băncile de stat ale țării. Începând din iunie 2020, primele 20 de bănci chineze controlau 99% din emiterea cardurilor de credit ale Chinei, potrivit Dong Zheng, un cercetător independent. Acest lucru determină instituțiile private să renunțe la restul de 1% sau să convingă cumpărătorii că au nevoie de un al doilea sau al treilea card.

Pentru Citi, cel mai mare emitent de carduri de credit din lume, cardurile sunt văzute parțial ca un instrument pentru a atrage noi clienți bogați și apoi pentru a le vinde alte servicii. Se estimează că activele controlate de cei mai bogați oameni din China se vor dubla din 2019 la 116 trilioane de yuani (18 trilioane de dolari) până în 2025, potrivit UBS Global Research.

 

 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cum cad românii victime ale fraudelor online. Raport Revolut

Revolut prezintă primul său raport global despre...

Cât pierd companiile din cauza angajaţilor nefericiţi

Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea, însă în...

Tranzacţie pe piaţa românească de software

Adnumus intermediază cu succes achiziția de către Eleco...

Comic Con Romexpo 2024. Explozia culturii "Pop&Geek"

Comic Con București 2024 a fost un eveniment dedicat...

Modificare a Codului Muncii, în Senat. Schimbările propuse

A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...

Proiect pentru creşterea contribuţiei la Pilonul II

A fost depusă la Senat o propunere legislativă privind...

Cine se află în spatele mărcii de pantofi Jacques Solovière?

Jacques Soloviere. Un nume care te duce cu gândul la un...

Legea ANL a suferit schimbări majore

Legea ANL a fost recent modificată substanțial.

Ora adevărului pentru patru din cei Șapte Magnifici

Tesla, Meta, Microsoft și Alphabet își vor publica,...


pixel