Pare începutul unui film cu James Bond, dar nu este. Bărbatul elegant din imagini este Darren Buckley, șeful serviciilor bancare de consum pentru Citigroup China și, de asemenea, vedeta campaniei de marketing inspirată de James Bond, scrie Bloomberg.
Într-o duzină de videoclipuri scurte postate pe contul oficial al CitibankChina pe TikTok, personajul în stilul agentului 007 merge cu motociclete, stăpânește kung fu și face nenumărate alte cascadorii pentru a salva frumoasa femeie, rol interpretat chiar de soția lui Buckley, Aphitchaya Boonkhong.
„Suntem o afacere foarte reglementată, dar nu înseamnă că nu putem fi amuzanți”, a spus Buckley într-un interviu. După primul spot publicitar în iunie.
Prin abordarea nonconformistă, Citibank vrea să atragă atenția clasei de investitori emergenți din China. Administratorii de fonduri și analiștii de cercetare au schimbat abordările, băncile și firmele de brokeraj au redus comisioanele și au oferit cadouri gratuite, toate în efortul de a ieși în evidență pe o piață aglomerată.
Echipa de marketing a Citi a venit cu un videoclip pentru a atrage publicul online, iar Buckley s-a oferit voluntar. Videoclipul de 20 de secunde postat pe 4 iunie a adunat deja 2,3 milioane de vizionări într-o săptămână.
Citi este una dintre cele 100 de bănci, între care se află și rivali precum HSBC Holdings Plc. și Standard Chartered Plc., care curtează consumatorii chinezi, dintre care mulți au deja un card de la una dintre băncile de stat ale țării. Începând din iunie 2020, primele 20 de bănci chineze controlau 99% din emiterea cardurilor de credit ale Chinei, potrivit Dong Zheng, un cercetător independent. Acest lucru determină instituțiile private să renunțe la restul de 1% sau să convingă cumpărătorii că au nevoie de un al doilea sau al treilea card.
Pentru Citi, cel mai mare emitent de carduri de credit din lume, cardurile sunt văzute parțial ca un instrument pentru a atrage noi clienți bogați și apoi pentru a le vinde alte servicii. Se estimează că activele controlate de cei mai bogați oameni din China se vor dubla din 2019 la 116 trilioane de yuani (18 trilioane de dolari) până în 2025, potrivit UBS Global Research.
A Citigroup executive pulls James bond stunts to woo China's rich https://t.co/TG9RvsfexU Video credit: Citigroup pic.twitter.com/7R4r8uGCBi
— Bloomberg Next China (@next_china) February 21, 2021
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...