Cum cad românii victime ale fraudelor online. Raport Revolut
Revolut prezintă primul său raport global despre...
Pare începutul unui film cu James Bond, dar nu este. Bărbatul elegant din imagini este Darren Buckley, șeful serviciilor bancare de consum pentru Citigroup China și, de asemenea, vedeta campaniei de marketing inspirată de James Bond, scrie Bloomberg.
Într-o duzină de videoclipuri scurte postate pe contul oficial al CitibankChina pe TikTok, personajul în stilul agentului 007 merge cu motociclete, stăpânește kung fu și face nenumărate alte cascadorii pentru a salva frumoasa femeie, rol interpretat chiar de soția lui Buckley, Aphitchaya Boonkhong.
„Suntem o afacere foarte reglementată, dar nu înseamnă că nu putem fi amuzanți”, a spus Buckley într-un interviu. După primul spot publicitar în iunie.
Prin abordarea nonconformistă, Citibank vrea să atragă atenția clasei de investitori emergenți din China. Administratorii de fonduri și analiștii de cercetare au schimbat abordările, băncile și firmele de brokeraj au redus comisioanele și au oferit cadouri gratuite, toate în efortul de a ieși în evidență pe o piață aglomerată.
Echipa de marketing a Citi a venit cu un videoclip pentru a atrage publicul online, iar Buckley s-a oferit voluntar. Videoclipul de 20 de secunde postat pe 4 iunie a adunat deja 2,3 milioane de vizionări într-o săptămână.
Citi este una dintre cele 100 de bănci, între care se află și rivali precum HSBC Holdings Plc. și Standard Chartered Plc., care curtează consumatorii chinezi, dintre care mulți au deja un card de la una dintre băncile de stat ale țării. Începând din iunie 2020, primele 20 de bănci chineze controlau 99% din emiterea cardurilor de credit ale Chinei, potrivit Dong Zheng, un cercetător independent. Acest lucru determină instituțiile private să renunțe la restul de 1% sau să convingă cumpărătorii că au nevoie de un al doilea sau al treilea card.
Pentru Citi, cel mai mare emitent de carduri de credit din lume, cardurile sunt văzute parțial ca un instrument pentru a atrage noi clienți bogați și apoi pentru a le vinde alte servicii. Se estimează că activele controlate de cei mai bogați oameni din China se vor dubla din 2019 la 116 trilioane de yuani (18 trilioane de dolari) până în 2025, potrivit UBS Global Research.
A Citigroup executive pulls James bond stunts to woo China's rich https://t.co/TG9RvsfexU Video credit: Citigroup pic.twitter.com/7R4r8uGCBi
— Bloomberg Next China (@next_china) February 21, 2021
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Revolut prezintă primul său raport global despre...
La debutul şedinţei de Guvern...
Nu mai puțin de 7 din 10 români...
Platforma electronică...
Majoritatea angajatorilor, în...
50.406 persoane au fost...
Marți, Bursa de Valori...
Compania americană de software...
Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea, însă în...
În cadrul unei conferințe a...
Adnumus intermediază cu succes achiziția de către Eleco...
Creșterea vânzărilor pentru...
Comic Con București 2024 a fost un eveniment dedicat...
Oficialii ruși au avertizat...
Adrian Voican, vicepreședintele...
A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...
Adrian Voican, vicepreședintele...
A fost depusă la Senat o propunere legislativă privind...
Prețurile la petrol țițeiului...
Un proiect de lege introdus în...
Jacques Soloviere. Un nume care te duce cu gândul la un...
Legea ANL a fost recent modificată substanțial.
Ungaria arată din ce în ce mai...
Tesla, Meta, Microsoft și Alphabet își vor publica,...
FNGCIMM invită instituțiile...
Acuzațiile au zburat în toate...