Dezvoltarea puternică a acestui segment și apariția mai multor noi retaileri din Polonia și Cehia pe piață românească a făcut tot mai grea găsirea produselor dorite, utilizatorii fiind nevoiți să navigheze prin mii de oferte de la zeci de magazine online. Așa a apărut ideea creării motorului de căutare mobilă DecoStores.ro care a reușit să adune sute de mii de modele de mobilă de la zeci de site-uri din segmentul Home&Deco.
Lansat în 2016, agregatorul a reușit să ajungă 125.000 de produse de la 65 de magazine partenere, pentru care a generat vânzări de peste 1 milion de euro.
Succesul plaftormei atrage tot mai multe site-uri de mobilă, creatorii estimând că până la sfârșitul anului 2019 să ajungă la peste 100 de magazine și 200.000 de produse listate. De asemenea, motorul de căutare a reușit să atragă peste 1.000.000 de vizitatori români, devenind unul din principalele site-uri din nișă Home&Deco.
Citește și:Brandul IKEA poziționat pe segmentul low-cost. ”Bogații nu cumpără de acolo”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Factura la gaze pentru...
Valoarea maximă a tichetelor de...
Curs valutar BNR, 3 decembrie...
ROBOR continuă să scadă:...
A fost adoptată de Senat şi se...
Stablecoin european din 2026:...
IKEA își extinde „pădurea” în Europa: achiziție uriașă...
Guvernul lansează în dezbatere un proiect de OUG care...
OpenAI a intrat într-o fază de...
Europa riscă să rămână fără...
Germania pune în funcțiune...
Curs valutar BNR, 2 decembrie...
PPC Energie vine cu o ofertă...
Mega Image și Profi Rom Food...
România găzduiește reuniunea...
Transportul de mărfuri prin...