CEC Bank continuă procesul de digitalizare și de transformare prin implementarea unei platforme CRM de ultimă generație

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Palatul CEC
Palatul CEC
Grupul CEC Bank va implementa o platformă CRM de ultimă generație, fapt ce va determina o îmbunătățire majoră a soluționării nevoilor de zi cu zi ale clienților noștri și creșterea gradului de satisfacție al acestora. Platforma, bazată pe tehnologia no-code, este oferită de Creatio, lider global în soluții CRM și no-code.

“Suntem foarte încrezători că odată cu implementarea platformei CRM Creatio, dezvoltată pe o tehnologie modernă no-code și având la bază practici de top din zona serviciilor financiare, CEC Bank va oferi o îmbunătățire majoră a nivelului de satisfacție privind serviciile oferite pe piața bancară din România. Construcția unui parteneriat sustenabil cu clienții noștri se bazează pe încredere, pe conveniența și disponibilitatea ridicată a serviciilor noastre, asigurate de un model de distribuție hibrid, în care rețeaua teritorială extinsă joacă un rol foarte important, având în vedere misiunea Băncii de a susține creșterea incluziunii financiare, mai ales în mediul rural și urban mic“, a declarat Gabriel Pralea, Director al Direcției de Administrare a Rețelei Teritoriale din cadrul CEC Bank.

 

Implementarea presupune dezvoltarea pe o infrastructură cloud a unui ecosistem integrat de 14 module, care permit gestionarea și dezvoltarea relațiilor cu cei peste 2,3 milioane de clienți ai Băncii, atât persoane fizice, cât și companii. Aceste module oferă funcționalități extinse în domenii comerciale cheie, precum managementul activităților de vânzare, operațiuni și marketing.

 

Platforma oferă, de asemenea, capabilități de management al proceselor de business pentru automatizarea și monitorizarea fluxurilor de lucru, precum și aplicații ale modelelor specifice industriei, bazate pe AI și Machine Learning, cu beneficii privind eficiența și productivitatea Băncii pe termen mediu și lung.

 

“De la susținerea unor decizii financiare majore (precum finanțarea unei investiții pe termen lung) până la deservirea celor mai simple nevoi tranzacționale, funcționalitățile oferite de cele 14 module distincte ale platformei CRM vor permite celor peste 3.500 de utilizatori din Bancă, atât din front-office, cât și din centrala băncii, să fie mai eficienți în colaborarea internă și implicit mai performanți în comunicarea și soluționarea nevoilor de zi cu zi ale clienților noștri“, a adăugat Gabriel Pralea.

 

“Echipa Creatio este încântată să colaboreze cu CEC Bank pentru a implementa soluția noastră modernă de CRM, bazată pe tehnologii AI și no-code. Acest parteneriat va permite CEC Bank să optimizeze eficiența operațională, să simplifice procesele de lucru pentru angajați și să îmbunătățească considerabil experiența clienților. Suntem încrezători că platforma noastră flexibilă și inovatoare va oferi băncii agilitatea necesară pentru a genera valoare pe termen lung, atât pentru afacere, cât și pentru clienții săi", a declarat Jason Olkowski, Chief Customer Officer, Creatio.

 

Despre Programul de Transformare CEC Bank

 

Strategia CEC Bank are în centrul său nevoile clienților, iar întregul program de transformare este dezvoltat în această direcție. În cadrul Programului de Transformare, pe lângă implementarea CRM (Customer Relationship Management), mai amintim următoarele proiecte:

FIS Quantum: o platformă modernă pentru gestionarea activităților de trezorerie și a bilanțului, cu noi funcționalități dedicate cliențiilor Băncii; ERP (platforma SAP): platforma financiar-contabilă actualizată; Un nou Sistem Core Banking, care va înlocui actualul Core Banking cu un sistem modern și robust, capabil să răspundă cerințelor de dezvoltare ale Băncii; Un nou Centru de Date amplasat într-o locație modernă, cu caracteristici de Data Center, prin care să fie asigurată reziliență operațională.

 

Digitalizarea unităților teritoriale

 

În prima jumătate a anului curent, accesarea produselor și serviciilor bancare pe parcurs 100% digitalizat și-a continuat diversificarea, iar tehnologia cu motoare decizionale automate a fost extinsă către serviciile din unitățile teritoriale. La nivelul unităților teritoriale, 50% din creditele de consum se acordă clienților persoane fizice prin fluxuri digitalizate cu răspuns rapid, în medie de 30 minute până la acordarea creditului în contul clientului. Volumul tranzacțiilor de creditare persoane fizice realizate prin fluxuri digitalizate la nivel de rețea teritorială a crescut de 4,2 ori comparativ cu semestrul 1 al anului 2023.

 

De asemenea, față de perioada similară din 2023, în primele șase luni ale  anului 2024 s-a înregistrat o triplare a numărului de clienți care au accesat pachete de produse și servicii online sau servicii de actualizare date prin fluxurile digitale (prin canale online și rețeaua de unități teritoriale). La nivelul unităților teritoriale, 60% din pachetele accesate de clienți sunt deschise prin fluxurile digitalizate, 100% fără consum de hârtie.

 

CEC Bank își propune transformarea fiecărei sucursale județene într-un un hub de servicii financiare bazat pe două ingrediente majore: consiliere și digitalizare. Aceasta permite băncii  să ofere nu doar soluții bancare personalizate, ci și o interacțiune fluidă, simplă și rapidă, bazată pe integrarea tehnologiilor și echipamentelor de ultimă generație în procesele de business.

 

CEC Bank continuă și în acest an ritmul de modernizare, transformare și digitalizare, totodată fiind una dintre băncile care prioritizează incluziunea financiară și care a demarat inițiative pentru consolidarea principiilor ESG (de mediu, responsabilitate socială și guvernanță corporativă).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zile

Bun venit la ediția de azi, 29 octombrie, a...

Elena Cristian
Legume / Foto: Freepik

Abia intrată în vigoare, amnistia fiscală deja se modifică

Proiectul de ordin prevede amânarea și anularea unor...

Liderii europeni trebuie să gândească un plan de diversificare
Contor electric
Fotografie de la Aaron Kittredge: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/129112/
Banca Națională a României
Sediul Ministerului Finanțelor / Foto: Silviu Matei / Agerpres
Investitii / Ilustrație: DCBusiness
Casa de marcat

Nouă obligație pentru comercianți, impusă de ANPC

 ANPC propune noi reglementări pentru informarea...

Netflix / Foto: Freepik

Netflix, parteneriat extins cu NBCUniversal

Netflix extinde parteneriatul cu NBCUniversal iar...

Sobă pe lemne / Foto: Freepik

Începe Rabla pentru sobe, a anunțat ministrul Mircea Fechet

Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a anunțat că în...

Kim Jong Un
Bitcoin / Foto: Freepik
Grevă / sursa foto: Freepik.com / EyeEm
Restaurant. Foto: Pexels.com
Covor / FOTO: https://pixabay.com/photos/vestibule-hall-door-carpet-blue-3542790/
Abces dentar / FOTO: Freepik

De ce apare abcesul dentar și cum îl recunoști?

Un abces dentar este o acumulare de puroi care poate...

Bundestag, Germania

FMI: De ce are nevoie Germania pentru a depăşi recesiunea

Germania are nevoie de reforme şi investiţii pentru a...

Rheinmetall

Rusia ar putea ataca fabrica Rheinmetall din Ucraina

Probabilitate confirmată de reprezentantul Kremlinului,...

Palatul CEC
Ghișeu bancar / Foto: Freepik

Dobânzile la creditele IFN: Limitele impuse

Legislația în vigoare reglementează strict dobânzile...

El este Zhang Yiming / FOTO: Captură ecran

Are 41 de ani și este cel mai bogat om de afaceri din China

Este vorba despre Zhang Yiming, a cărui avere este...

Muncitor uzină siderurgică / sursa foto: Freepik.com
Bună dimineața! / FOTO: Freepik
baraj. foto: pexels.com

pixel