Noile servicii sunt oferite în baza parteneriatului dintre CEC Bank și Scala Assistance, alături de care banca a lansat, încă din anul 2021, serviciul de achiziție a rovinietelor.
"Ne bucurăm că am adăugat și aceste servicii în platformele noastre de banking digital. Fie că este vorba de achiziția de huviniete sau de plata taxei de pod Fetești - Cernavodă, clienții noștri beneficiază de metode de plată rapide și sigure, pe care le pot accesa oricând și de oriunde. Plata huvinietei vine în sprijinul românilor care tranzitează țara vecină, oferind o soluție de plată 100% digitală iar taxa de pod este o alternativă la plata prin sms", a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.
Întregul proces de achiziție a huvinietei sau de încasare a taxei de pod prin aplicația de Mobile Banking - CEC app durează doar câteva minute, iar plata se realizează în mod automat, din contul selectat de utilizator. Dovada emiterii huvinietei sau a achitării taxei de pod se salvează instant în secțiunea dedicată din aplicație, care servește și ca arhivă pentru aceste documente.
Cu această ocazie, în aplicația de Mobile Banking a fost lansată și o altă funcționalitate extrem de utilă pentru clienții CEC Bank: actualizarea adresei de e-mail folosite în relația cu banca, direct din CEC app.
Aplicația de Mobile Banking - CEC app oferă în prezent unele dintre cele mai avansate funcționalități din piață și are peste 525.000 de clienți, în creștere cu peste 44% în ultimul an.
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 69,08 miliarde lei, la sfârșitul primului semestru al anului 2023.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Precizări privind înscrierea...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...