Fabricat de o cunoscută companie germană de jucării, acest urs a fost vândut la licitația de la Monaco, în anul 2000, pentru 2,1 milioane de dolari. Deși "Steiff" a făcut acest urs cu numele de brand al celebrei case de modă Louis Vuitton, cu siguranță nu doar acesta este motivul pentru a justifica valoarea de 2,1 milioane de dolari.
Extinderea unei școli din Sibiu cu 2,6 milioane de euro
Nici măcar detalii suficiente, precum aur, ochi cu safire și diamante. Evident, factorul emoțional și factorul irațional au predominat semnificativ în alegerea lui Jessie Kim din Coreea, care a cumpărat acest urs, care este acum găzduit la Teddy Bear Museum din Jeju, Coreea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
În ultima ședință a actualului...
Premierul Ungariei, Viktor...
Danemarca a avertizat că marina...
Centrala electrică Mintia...
Compania Stoli Vodka, cunoscută anterior sub numele de...
Cei aproximativ 1,7 milioane de locuitori din capitala...
Dumitru Nancu, directorul...
Contractele futures la cacao au depășit pragul de 12.000...
O bombă plasată pe un scuter în...
Curs valutar BNR, 18 decembrie 2024.
Declaraţii ale premierului, la...
Agenţia Naţională de...
Poliția britanică poate confisca aproape 2,7 milioane de...
În luna octombrie 2024,...
Bitcoin atrage atenția...
Washingtonul avansează pe mai...
Partidele pro-europene, PSD,...
Partidele proeuropene care vor...
Un proiect legislativ...
Parlamentul României a adoptat...