Schimbări majore în sistemul e-Transport. Ce se întâmplă cu amenzile
Guvernul a flexibilizat cadrul...
Fabricat de o cunoscută companie germană de jucării, acest urs a fost vândut la licitația de la Monaco, în anul 2000, pentru 2,1 milioane de dolari. Deși "Steiff" a făcut acest urs cu numele de brand al celebrei case de modă Louis Vuitton, cu siguranță nu doar acesta este motivul pentru a justifica valoarea de 2,1 milioane de dolari.
Extinderea unei școli din Sibiu cu 2,6 milioane de euro
Nici măcar detalii suficiente, precum aur, ochi cu safire și diamante. Evident, factorul emoțional și factorul irațional au predominat semnificativ în alegerea lui Jessie Kim din Coreea, care a cumpărat acest urs, care este acum găzduit la Teddy Bear Museum din Jeju, Coreea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul a flexibilizat cadrul...
Ministerul Finanțelor a emis un...
3,5 milioane de gospodării ar...
România, Belgia și Italia își...
Băncile centrale își sporesc...
Un tribunal rus a ordonat,...
Bursele americane scad pe...
Curs valutar BNR, 17 iunie.
Curtea de Conturi a României a aprobat sesizarea...
Bursa de la Bucureşti a deschis în scădere pe...
Banca Naţională a României, anunţ despre indicele ROBOR.
Directoratul Național de Securitate Cibernetică,...
Potrivit unei analize, taxarea...
Potrivit unui raport, ChatGPT şi echivalenţii săi sunt...
Ministerul Economiei a anunțat...
Începând cu 1 iulie 2025,...
Ministerul Finanțelor lansează...
Analistul economic Adrian...