Aurul crește, profitând de slăbiciunea dolarului
Prețurile aurului au crescut marți, susținute de un...
Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlinește 60 de ani de la înființare. Rețeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie, și București, în noiembrie, precum și unul online (www.chicco.ro). Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.
Magazinul din București Mall, cu o suprafață de 145 metri pătrați, găzduiește colecția de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii și produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani.
Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din întreaga lume, în conformitate cu “brand book-ul” italian.
Cele mai cumpărate produse
În 2018, cele mai cumpărate produse au fost cărucioarele sport si cele duo (cărucior și landou), hăinuțele și încălțămintea și o gamă nouă de biberoane, Natural Feeling. Prima achiziție este cea mai importantă pentru părinții aflați în așteptarea unui copil, astfel încât un bon mediu ajunge până la 3.500 de lei, acesta conținând produse precum cărucior, pătuț, hăinuțe, dar și alte accesorii și cosmetice pentru bebeluși.
Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro). În ultimii 2 ani, o creștere importantă au avut categoriile haine (peste 20%) si încălțăminte pentru copii (peste 30%).
Apărut în 1958, bradul Chicco distribuie în prezent o gamă completă de produse, fiind unica marcă multi-specializată care satisface toate nevoile copiilor și părinților în peste 120 de țări din întreaga lume. Anul acesta s-au împlinit 60 de ani de când a Chicco a luat naștere, brandul fiind recunoscut ca lider de piață pe segmentul produse de puericultură. În România, Chicco este prezent de 22 de ani, fiind la rândul său lider în categoria accesoriilor pentru copii (cărucioare, scaune de masă, pătuțuri).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Prețurile aurului au crescut marți, susținute de un...
Decizia recentă a autorităților...
Un proiect legislativ important...
Piețele europene au închis...
Portofelele digitale și...
Rezultatul acestei tranzacții...
Un blocaj prelungit al ajutorului militar american...
2024 a fost un an marcat de o volatilitate puternică pe...
Apple lansează o nouă versiune a iPad Air cu scopul de a...
De mai bine de un deceniu, bursa americană a depășit-o...
O inițiativă legislativă menită...
După un avans de aproape 4%...
Un contract în valoare de 2,4 miliarde de dolari.
Veşti bune de la BNR privind moneda naţională.
Dolarul american a coborât...
Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a semnat marţi ghidul...
Un nou ordin ANAF a fost...
Santorini revine la viață după...
Lucrările la Magistrala 6 de...
Robyn Denholm, președinta...
ADNOC și OMV fuzionează...
Data de ta martie este una importantă pentru o serie de...