Chicco România mută magazinele stradale în mall-uri
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Chicco România a deschis un nou magazin în București, într-un centru comercial, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în mall-uri. Magazinul e deschis de la finalul lunii noiembrie, în București Mall, în urma unei investiții de 120 mii de euro.

Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de produse pentru copii împlinește 60 de ani de la înființare. Rețeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), deschis în martie, și București, în noiembrie, precum și unul online (www.chicco.ro). Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.

Magazinul din București Mall, cu o suprafață de 145 metri pătrați, găzduiește colecția de toamnă-iarnă 2018, jucării, accesorii și produse pentru îngrijirea copiilor cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani.
Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din întreaga lume, în conformitate cu “brand book-ul” italian.

Cele mai cumpărate produse

În 2018, cele mai cumpărate produse au fost cărucioarele sport si cele duo (cărucior și landou), hăinuțele și încălțămintea și o gamă nouă de biberoane, Natural Feeling. Prima achiziție este cea mai importantă pentru părinții aflați în așteptarea unui copil, astfel încât un bon mediu ajunge până la 3.500 de lei, acesta conținând produse precum cărucior, pătuț, hăinuțe, dar și alte accesorii și cosmetice pentru bebeluși.

Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un cărucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro). În ultimii 2 ani, o creștere importantă au avut categoriile haine (peste 20%) si încălțăminte pentru copii (peste 30%).

Apărut în 1958, bradul Chicco distribuie în prezent o gamă completă de produse, fiind unica marcă multi-specializată care satisface toate nevoile copiilor și părinților în peste 120 de țări din întreaga lume. Anul acesta s-au împlinit 60 de ani de când a Chicco a luat naștere, brandul fiind recunoscut ca lider de piață pe segmentul produse de puericultură. În România, Chicco este prezent de 22 de ani, fiind la rândul său lider în categoria accesoriilor pentru copii (cărucioare, scaune de masă, pătuțuri).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel