Impozantul U8, produs marca Yangwang, este un hibrid plug-in care cântărește în jur de 3,5 tone, echipat cu un motor pe benzină pentru a prelungi durata de viață a bateriei și cu o putere totală de peste 1.100 de cai putere.
În pofida dimensiunilor sale, mașina poate pluti pe apă în cazul în care cade într-un râu și, de asemenea, poate efectua un viraj complet pe loc grație celor patru motoare electrice instalate pe roțile sale.
Cât costă? Nu, mașina nu are un preț, pentru că, deocamdată, BYD nu se gândește să o scoată la vânzare în afara țării. Modelul adus la Geneva este, mai degrabă, o demonstrație de tehnologie chineză în domeniul auto.
„Totuși, orice este posibil. În orice caz, dacă acest vehicul va ajunge pe piețele europene, va fi în serie limitată și în nici un caz sub forma sa actuală”, a comentat pentru Reuters directorul de marketing al BYD France, Guillaume Calvar. ”Pentru moment, modelul este expus și testat. BYD va decide ce se va întâmpla mai departe în funcție inclusiv de reacțiile specialiștilor de resort”, a adăugat el.
Citește și A fost desemnată Mașina Anului 2024 în Europa
Grupul chinez, care a vândut deja 3.653 de exemplare de U8 în China începând din noiembrie anul trecut, când au început livrările, a dezvăluit și supermașina sport Yangwang U9 și a deschis precomenzi cu un preț de pornire de 1,68 milioane de yuani ( 214.990 euro).
De asemenea, BYD nu s-a hotărât dacă va comercializa brandul său de lux Yangwang în Europa, prioritatea sa fiind consolidarea gamei de electrice și hibride a mărcii sale omonime pe continent, precum și lansarea mărcii sale premium Denza.
Citește și Xiaomi a prezentat SU7, primul său vehicul electric
Salonul de la Geneva, care încearcă să renaște după patru ani de întrerupere în urma pandemiei de Covid, este dominat în acest an de prezența grupului Renault, al cărui Scenic electric a primit titlul de mașina anului la deschiderea show-ului.
Dar într-un context în care producătorii europeni istorici se pregătesc pentru o creștere a ofertei chineze, standul Renault împarte spațiu și cu cei de la BYD și MG Motors, subsidiară a companiei chineze SAIC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...