RO e-Transport, frânat de Guvern care amână sancțiunile
Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...
Cea mai mare creştere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinaţiile externe, segment pe care cifra de afaceri a atins valoarea de 84 milioane de euro, cu 55% mai mult faţă de acelaşi interval al anului 2018.
"Vacanţele de tip sejur s-au detaşat în preferinţele românilor. Topul este condus de Grecia, aleasă de 48.000 de turişti, atât pe pachetele cu zbor, cât şi pe cele cu transport individual, urmată de Antalya, unde de la un an la altul avem o creştere a solicitărilor. Este şi motivul pentru care în 2019 am introdus zboruri charter către această destinaţie şi din oraşe din care nu am operat până acum precum Baia Mare. Anul acesta, numărul celor care merg în vacanţă în Antalya cu charterele noastre a ajuns la 40.000 de persoane", a declarat Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour.
Agenţia a vândut, în intervalul ianuarie-iunie, vacanţe în destinaţii interne în valoare de 6 milioane de euro, cele mai căutate locuri fiind litoralul (în principal, Mamaia), staţiunile balneo, cele de munte şi city-break-urile.
Pe destinaţiile exotice, vânzările au crescut în primul semestru al anului cu 36% faţă de aceeaşi perioadă din 2018. Destinaţiile cele mai solicitate sunt Thailanda, Republica Dominicană, Bali, America de Sud, China şi India.
Agenţia a înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 20 de procente şi pe zona circuitelor culturale.
"Nu doar destinaţiile de litoral sunt căutate de turişti, ci şi programele de circuite culturale. De exemplu, programul în Rusia a avut un succes foarte mare şi am fost nevoiţi să suplimentăm grupurile de turişti. De asemenea, toate programele în Franţa sunt extrem de solicitate. Circuitele culturale în Turcia, în special în Istanbul, sunt la mare căutare, datorită preţului mic şi a programului foarte atractiv pentru turişti. Interesant este faptul că românii au început să meargă în circuite şi în Balcani: în Croaţia, Albania, Bosnia, Kosovo chiar. Sunt din ce în ce mai interesaţi de istoria acestor popoare, de obiectivele turistice, sunt încântaţi de mâncarea tradiţională", a declarat Cristina Aldea, managerul Departamentului Circuite Culturale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...
Firme care întrețin spații...
ROBOR în ușoară creștere,...
Guvernul continuă Programul de...
Guvernul urmează, în ședința de...
După ce a controlat inflația,...
CEC Bank acordă și în 2025...
Trump pierde omul-cheie din...
După aproape 100 de zile de...
Banii vin la timp în luna mai,...
Comisarul european Piotr...
Grupaj de știri.
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a încheiat sesiunea de...
O estimare sub prognoza FMI,...
Termoenergetica se pregătește...
În același timp, Uniunea Europeană nu intenționează să...
China are în vedere crearea...
„Unii constructori auto ar...
Fondul Monetar Internațional...
Evoluţiile pe pieţele mondiale...
În Statele Unite, medicamentele...
Dolarul american a pierdut mult...
Când investești într-o companie, este esențial să...
Ministerul de Interne a făcut...
Cine este ”doamna de fier” a...
A fost publicat în Monitorul...
Acțiunile companiei au scăzut...