Cum a reușit o firmă cu 13.000 lei în cont să împrumute AUR cu 1,6 milioane Analiză
Firma PHOENIX SAM SRL,...
Cea mai mare creştere a volumului de vânzări, în primul semestru, a fost consemnată pe destinaţiile externe, segment pe care cifra de afaceri a atins valoarea de 84 milioane de euro, cu 55% mai mult faţă de acelaşi interval al anului 2018.
"Vacanţele de tip sejur s-au detaşat în preferinţele românilor. Topul este condus de Grecia, aleasă de 48.000 de turişti, atât pe pachetele cu zbor, cât şi pe cele cu transport individual, urmată de Antalya, unde de la un an la altul avem o creştere a solicitărilor. Este şi motivul pentru care în 2019 am introdus zboruri charter către această destinaţie şi din oraşe din care nu am operat până acum precum Baia Mare. Anul acesta, numărul celor care merg în vacanţă în Antalya cu charterele noastre a ajuns la 40.000 de persoane", a declarat Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour.
Agenţia a vândut, în intervalul ianuarie-iunie, vacanţe în destinaţii interne în valoare de 6 milioane de euro, cele mai căutate locuri fiind litoralul (în principal, Mamaia), staţiunile balneo, cele de munte şi city-break-urile.
Pe destinaţiile exotice, vânzările au crescut în primul semestru al anului cu 36% faţă de aceeaşi perioadă din 2018. Destinaţiile cele mai solicitate sunt Thailanda, Republica Dominicană, Bali, America de Sud, China şi India.
Agenţia a înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 20 de procente şi pe zona circuitelor culturale.
"Nu doar destinaţiile de litoral sunt căutate de turişti, ci şi programele de circuite culturale. De exemplu, programul în Rusia a avut un succes foarte mare şi am fost nevoiţi să suplimentăm grupurile de turişti. De asemenea, toate programele în Franţa sunt extrem de solicitate. Circuitele culturale în Turcia, în special în Istanbul, sunt la mare căutare, datorită preţului mic şi a programului foarte atractiv pentru turişti. Interesant este faptul că românii au început să meargă în circuite şi în Balcani: în Croaţia, Albania, Bosnia, Kosovo chiar. Sunt din ce în ce mai interesaţi de istoria acestor popoare, de obiectivele turistice, sunt încântaţi de mâncarea tradiţională", a declarat Cristina Aldea, managerul Departamentului Circuite Culturale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Firma PHOENIX SAM SRL,...
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a...
Curtea Constituțională a...
Autoritatea de Supraveghere...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Elon Musk riscă să piardă titlul de cel mai bogat om din...
Veşti bune pentru o categorie...
Apple lansează iPhone 17 și...
ANAF avertizează cu privire la mesaje false transmise în...
Președintele Camerei de Comerț...
Iată o întrebare la care Sabrina Chevannes, fondatoare a...
Este a doua alocare ca ordin de...
Ford recheamă aproape 2...
Senatul României a adoptat luni...
Procurorii Direcției Naționale...
Ungaria și România au ajuns...
Cupa Mondială 2026, sub...
O procedură birocratică a fost...
A fost înregistrată la Senat o...
Un consumator din Roma s-a...
Carburanții urcă ușor în...
Parlamentul European pregătește...