Afacere de succes. Andreea Raicu, un exemplu de cum arată un business sănătos
Andreea Raicu, probabil una...
CNAIR spune că având în vedere slaba mobilizare și incapacitatea financiară a constructorului italian de a continua proiectele pe care le derulează, managementul CNAIR a luat decizia de a rezilia contractele încheiate cu acest antreprenor.
CNAIR arată că la construcția Variantei de Ocolire Timișoara Sud sunt întârzieri majore în raport cu termenul de finalizare. Termenul contractual al acestui obiectiv a fost depășit cu mult, iar mobilizarea pe șantier a fost deficitară pe tot parcursul anului 2022, ajungând la un stadiu fizic de doar 58,26%.
De asemenea, pe tronsonul 1 al drumului expres Craiova – Pitești progresul fizic este de doar 57,06%, deși termenul contractual de finalizare era 2022.
Pe sectorul de centură a Bucureștiului, cuprins între DN 2 și A2, acolo unde există un contract pentru lucrări de modernizare, progresul fizic este de doar 20,76%, iar conform termenului asumat prin contract obiectivul trebuia finalizat de mai mult de un an (04.08.2021).
Aceste întârzieri atrag și daune materiale consistente, pe lângă cele care decurg din imposibilitatea de a folosi infrastructura rutieră.
Compania mai spune în comunicat că va face toate demersurile pentru relansarea acestor proiecte în cel mai scurt timp posibil.
Compania avertizează că firmele de construcții ”trebuie să fie conștienți de obligația de a aborda cu seriozitate contractele pe care le semnează cu CNAIR. În caz contrar, vor suporta consecințele legale care derivă inclusiv din eliberarea certificatelor negative, care au valabilitate timp de 3 ani”, conchide comunicatul trimis redacției de CNAIR.
Citește și:
Centura București Nord: Chinezii vor construi Lotul 3 Afumați-Pantelimon
Lotul 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord (A0 Nord) are constructor desemnat acesta având la dispoziţie 12 luni pentru proiectare şi 18 pentru execuţia lucrărilor, a anunţat vineri ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
"După mai multe contestaţii şi reevaluări de oferte, CNAIR a desemnat astăzi, conform deciziei Curţii de apel Bucureşti, câştigătorul pentru proiectarea şi execuţia celor 8,6 km ai acestui lot! Constructorul chinez are la dispoziţie 12 luni pentru proiectare şi 18 pentru execuţia lucrărilor. În cadrul contractului antreprenorul va construi inclusiv 7 pasaje (două dintre acestea cu lungimi de 318,30 m, respectiv 466,50 m)", a scris ministrul pe pagina sa de Facebook.
Construcţia lotului 3 (Afumaţi - Pantelimon) va costa 397,99 milioane de lei (fără TVA) şi este finanţată din fonduri europene.
Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), ofertantul declarat câştigător este China Civil Engineering Construction Corporation (CCECC). Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Andreea Raicu, probabil una...
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
În urma zvonurilor privind o...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...