Bursa de la București închide pe verde: Creșteri solide pe aproape toți indicii
Bursa de la Bucureşti a închis...
”În UE se merge pe înnăsprirea legislației rutiere, la noi pentru relaxare. În 2008-2010 UE a avut un program prin care a scăzut cu 5% rata accidentelor dar România a avut o creștere a accidentelor cu 25%. S-a anulat reducerea din UE din cauza României. La noi toată lumea se pricepe la fotbal și la legislația rutieră”, a spus Diniță.
”La noi nu sunt hashtaguri cu reduceți accidentele. Nu mai există educația șoferului, educația a dispărut subit din școli. Până in 2014 exista colaborare cu societatea civilă de a restrange fenomenul selfie-urile. Nu mai există”, a spus Diniță.
Citește și:Cum au reușit statele occidentale să prevină accidentele rutiere. Vision Zero, modelul suedez
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de la Bucureşti a închis...
Leul s-a apreciat joi în raport...
România a înregistrat cel mai...
Apartamente noi mai ieftine în...
Trei din patru români care își...
Conform raportărilor...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
Ministerul Agriculturii mizează...
Maersk ridică prognoza de profit pe fondul rezilienței...
Apel ANAF pentru o conformare...
Cifra de afaceri din comerţul...
Washingtonul deschide ușa...
Impactul platformelor non-UE:...
Curs valutar BNR, 6 august...
De la datele economice la rezultatele financiare ale...
- Firmele cu afaceri peste un...
Sistemul Național de Import –...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
OpenAI ar putea ajunge la o...