”În UE se merge pe înnăsprirea legislației rutiere, la noi pentru relaxare. În 2008-2010 UE a avut un program prin care a scăzut cu 5% rata accidentelor dar România a avut o creștere a accidentelor cu 25%. S-a anulat reducerea din UE din cauza României. La noi toată lumea se pricepe la fotbal și la legislația rutieră”, a spus Diniță.
”La noi nu sunt hashtaguri cu reduceți accidentele. Nu mai există educația șoferului, educația a dispărut subit din școli. Până in 2014 exista colaborare cu societatea civilă de a restrange fenomenul selfie-urile. Nu mai există”, a spus Diniță.
Citește și:Cum au reușit statele occidentale să prevină accidentele rutiere. Vision Zero, modelul suedez
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Prima rundă de negocieri de...
China reia exporturile de...
Un malware este livrat prin...
Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...
Pe 16 mai 2025, cursul de...
Cartea electronică de...
STS lansează o licitație de...
Autoritatea Națională de...
Administraţia Fondului pentru...
Dobânzile interbancare cresc...
Proiectul Neptun Deep generează...
Formularele fiscale pentru...
Coinbase, lovită de un atac...
Mâine, sâmbătă, 17 mai, de la...
Grupaj de știri.
Valoarea totală a tranzacțiilor s-a ridicat la 122,32...
O eventuală suspendare a...
„Traversăm o perioadă în care...
Platforma de criptomonede,...
Banca Centrală Europeană (BCE)...
După ani în care autoritățile...