”În UE se merge pe înnăsprirea legislației rutiere, la noi pentru relaxare. În 2008-2010 UE a avut un program prin care a scăzut cu 5% rata accidentelor dar România a avut o creștere a accidentelor cu 25%. S-a anulat reducerea din UE din cauza României. La noi toată lumea se pricepe la fotbal și la legislația rutieră”, a spus Diniță.
”La noi nu sunt hashtaguri cu reduceți accidentele. Nu mai există educația șoferului, educația a dispărut subit din școli. Până in 2014 exista colaborare cu societatea civilă de a restrange fenomenul selfie-urile. Nu mai există”, a spus Diniță.
Citește și:Cum au reușit statele occidentale să prevină accidentele rutiere. Vision Zero, modelul suedez
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Dumitru Chisăliţă, preşedintele...
31 ianuarie 2025 este...
Anul trecut, oficialii bulgaria...
Registrul Auto Român (RAR) avertizează publicul despre...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a deschis în scădere pe...
Indicele ROBOR la trei luni, în...
Banca Naţională a publicat raportul privind indicatorii...
Ministerul Dezvoltării,...
Angajații ELCEN refuză să...
O propunere controversată în...
Prețurile combustibililor la...
Poliția olandeză a luat urma...
Ediţia a IV-a a Cărţii Albe a turismului din România va...
Ministerul Afacerilor Externe...
Reperele şi provocările...
Estimări privind rata şomajului...
Ministrul Agriculturii...
Paul McCartney, fost membru al...
Donald Trump, invitat să...
Până în prezent, din zonele afectate au fost colectate...
Preşedintele SUA nu renunţă la...
BCE spune că Europa are nevoie...