”În UE se merge pe înnăsprirea legislației rutiere, la noi pentru relaxare. În 2008-2010 UE a avut un program prin care a scăzut cu 5% rata accidentelor dar România a avut o creștere a accidentelor cu 25%. S-a anulat reducerea din UE din cauza României. La noi toată lumea se pricepe la fotbal și la legislația rutieră”, a spus Diniță.
”La noi nu sunt hashtaguri cu reduceți accidentele. Nu mai există educația șoferului, educația a dispărut subit din școli. Până in 2014 exista colaborare cu societatea civilă de a restrange fenomenul selfie-urile. Nu mai există”, a spus Diniță.
Citește și:Cum au reușit statele occidentale să prevină accidentele rutiere. Vision Zero, modelul suedez
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...
China face un pas înainte în...
A încetat din viaţă Papa Francisc.
Cristina Popescu, directorul...
Șocul comercial declanșat de...
Numărul firmelor dizolvate, în scădere cu 8,73% în...
China acuză SUA de abuz...
Producţia de ţiţei a României a scăzut cu 7, 6% în...
Cifrele săptămânii de la Bursa...
Potrivit unui studiu, circa 15%...
Ucraina ar putea avea nevoie să importe până la 6,3...
Preşedintele Renault,...
Un avion Boeing destinat Chinei...
Numărul locuinţelor asigurate...
Redacţia DC Business vă urează...
Grupaj de ştiri.
În noile condiții generate de războiul tarifelor,...
Indicele dolarului scade sub pragul de 100, în timp ce aliați tradiționali...
Cererea globală de cupru explodează: investiții de peste...