”Blocarea bugetului uitaţi ce generează: generează o întârziere la plată a constructorilor serioşi români care care-şi fac treaba şi vor să finalizeze obiectivele importante şi care vor să finalizeze obiectivele importante de investiţii, esenţiale pentru comunităţile locale. (...) Ei (n.r. antreprenor centură Suceava) au depus facturile undeva în noiembrie-decembrie, trebuie prelucrate şi plata făcută în 60 de zile. Numai că bugetul nefiind aprobat, noi banii îi avem, pentru că anul ăsta avem un buget extraordinar de generos nu numai pentru pentru investiţiile pe care le vedeţi aici, pe care le avem în desfăşurare, ci şi pentru partea de întreţinere curentă a drumurilor naţionale. (...) Cât timp nu avem buget şi aşa înţelege cineva să colaboreze cu Guvernul României, în speţă cu Ministerul Transporturilor că suntem direct afectaţi, şi să blocheze bugetul, evident că se întâmplă întârzierile la plată. (...) În momentul când avem buget plătim. Ce vreţi să facem noi? Să încălcăm legea? Să facem o plată dacă nu avem dacă nu avem buget?”, a spus Cuc.
El a apreciat executantul lucrărilor de la şoseaua de centură a Sucevei, care a dat asiguri că investiţia se va finaliza le termenul prevăzut în contract, chiar în condiţiile în care nu se mai pot face plăţi până la aprobarea bugetului. ”Văd că nu este foarte supărat constructorul. Constructorul lucrează, ceea ce este un semn de bună credinţă. Eu văd că reaua credinţă e la alţii care nu ne aprobă bugetul”, a spus Cuc.
Citește și: AUTOSTRĂZI. Ceaușescu, mult mai ambițios decât urmașii săi. HARTA
CNAIR, prin DRDP Iaşi, a semnat în septembrie 2018 ordinul de începere a lucrărilor pentru Varianta Ocolitoare Suceava, investiţia în valoare de peste 61 de milioane de lei urmând a se finaliza în nouă luni.
Investiţia la centura Sucevei a demarat în 2008 şi trebuia finalizată în trei ani, dar lucrările au fost întrerupte ca urmare a rezilierii contractelor. Lucrările au fost ulterior reluate de CNANDR în 2014, iar în 2015 s-a inaugurat un tronson de circa 5,5 kilometri. Ruta ocolitoare a Sucevei va avea în final 12,4 km, va cuprinde şapte poduri, patru viaducte, cinci pasaje şi două parcări.
Ministrul Transporturilor a vizitat vineri şantierul variantei ocolitoare a Sucevei şi s-a declarat mulţumit de ritmul de execuţie a lucrărilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Rompetrol Rafinare raportează rezultate consolidate în...
Preţurile de referinţă la gaze...
Emisiile de gaze cu efect de...
Ministrul Energiei, Sebastian...
BRD anunţă că, începând de...
Comisia Europeană a redus la 1,4%, de la 3,3% anterior,...
Transelectrica transmite că...
Sonda robotică Chang'e-6 a Chinei a făcut istorie în...
Producătorii chinezi de...
Știm că materialele au...
Bitcoin scade sub $87,000 ceea...
Era Inteligenței Artificial...
Importul de lapte al României a crescut cu aproape 43%,...
România și Bulgaria conduc și...
Compania procuătoare de jucării Mattel a fost nevoită să...
"Am decis prelungirea termenului pentru aplicarea...
Ministrul Economiei, Radu...
Unul dintre cei mai importanți...
Membrii Asociaţiei CFA România au ales preşedintele şi...