Continuă lucrările de reabilitare la Podul Grant. Șoferii trebuie să fie atenți

Autor: Matei Ion
Data actualizării:
Data publicării:
Podul Grant
Podul Grant
Din data de 8 mai, circulația va fi închisă pe breteaua de coborâre pe Calea Giulești spre Pasajul Basarab/Calea Plevnei a pasajului (aferenta sensului de circulație Turda – Crângași)

Primăria Capitalei continuă lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, în acest scop urmând ca o nouă bretea să fie închisă.

Astfel, începând cu data de 08 mai 2019, ora 11.00, se va restricționa circulația pe breteaua de coborâre pe Calea Giulești spre Pasajul Basarab/Calea Plevnei a Podului Grant (aferenta sensului de circulație Turda – Crângași). Se poate utiliza ca variantă de ocolire strada 9 Mai.

Proiectul este realizat de Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, fiind vorba de prima intervenție după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între Bd. Ion Mihalache și Calea Giulești.

Traficul pe Podul Grant nu va fi afectat

Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa lucrări de demonatare a rosturilor de dilatație existente, de frezare a sistemului rutier existent, de așternere a hidroizolației și înlocuire a elementelor de siguranță rutiera existente (parapeți metalici). Totodată, va fi realizată așternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor și parapetul de protecție.

Citește și: Singurul drumar al lui Băsescu care nu a falimentat

Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, și la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricții de circulație vor fi anunțate). Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistență și la suprastructură (montarea parapetului pietonal și a celui de protecție). Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai și pentru asigurarea siguranței circulației (semnalizarea rutieră provizorie și semnalizarea rutieră definitivă).

Lucrările la pasaj și indicatorii tehnico-economici au fost aprobați anul trecut, în luna septembrie pentru a se asigura circulația în condiţii de siguranţă pe acest pasaj și au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată ca “nesatisfăcătoare”.

Lucrarea face obiectul contractului încheiat de CMSPP cu Administrația Străzilor și se execută în baza Autorizației de construire nr. 385 1673693/06.11.2018 și cu respectarea avizului Brigăzii Rutiere, cu nr.378/02.04.2019.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Curtea Constituțională a României, CCR / Foto: George Călin / Inquam Photos
Stația de metrou Jiului
Tineri oameni de afaceri / Foto: Freepik
ANAF
ANAF / Foto: DCBusiness
Casa de schimb valutar / Foto: Oana Pavelescu
Barajul Porțile de Fier
TVA / Foto: DCBusiness
Tren vechi / Foto: Freepik
PPC
O femeie își alimentează mașina la o benzinărie / Foto: Freepik
Imagine din timpul protestelor angajaților MIPE pe tema tăierii sporurilor
Ilie Bolojan
Taxa majorată cu 50%
Nicușor Dan
Ilie Bolojan / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Schimb valutar
Inquam Photos / George Calin

Protestele din 2024–2025: România între stradă și urne

Între decembrie 2024 și mai 2025, România a traversat...

Transelectrica / FOTO: Facebook
Hacker / Foto: Freepik
Oameni pe stradă / Foto: Freepik
Dealerii valutari nu afișează prețul real al monedelor pe panourile lor din cauza fluctuațiilor mari ale cursului dolarului / Foto / Reuters / Fatemeh Bahrami / Anadolu
Vienna Insurance Group

pixel