Conform cercetării, 72% dintre utilizatori folosesc dispozitivul atunci când nu ştiu ce să facă într-un anumit context social. De asemenea, 46% dintre persoane recunosc că folosesc un dispozitiv doar ca să treacă timpul mai uşor, iar 44% îl utilizează pe post de distracţie zilnică.
În plus, aproape o treime dintre participanţii la studiu (31%) ar prefera să comande un taxi sau să afle cum să ajungă într-un anumit loc prin intermediul unui site sau al unei aplicaţii, pentru că li se pare mai simplu decât să întrebe o altă persoană.
Totodată, 34% dintre cei chestionaţi susţin că îşi fac griji că se vor plictisi dacă nu vor putea accesa un dispozitiv conectat, în timp ce 12% se îngrijorează că nu vor mai putea să pretindă că sunt ocupaţi.
Kaspersky Lab este o companie globală din domeniul securităţii cibernetice, prezentă pe piaţă de două decenii, cu un portofoliu de peste 400 de milioane de utilizatori individuali şi 270.000 de companii client.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...
Curs valutar BNR, 4 decembrie.
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a anunţat joi...
Sfârşitul anului indică faptul...
Sistemul Garanţie-Returnare...
ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...
Piața RCA intră într-o nouă...
Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...
Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...
O secțiune a conductei de...
ASF schimbă regulile de...
Bursa de Valori București...
Cuprul a atins un nou record pe...
Fitch confirmă ratingul CEC...
Factura la gaze pentru...
Valoarea maximă a tichetelor de...
Curs valutar BNR, 3 decembrie...
Statele membre ale Uniunii...