Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Această decizie face parte din strategia Daikin de extindere a gamei de soluții comerciale în domeniul refrigerării și de implementare a noilor reglementări de mediu referitoare la economiile de energie și agenți frigorifici. În Europa, Daikin a început vânzările sistemelor eficiente de refrigerare și congelare pentru magazine și supermarket-uri încă din anul 2000. În plus, în 2016, compania a achiziționat producătorul italian de sisteme de refrigerare, Zanotti, extinzându-și încă de atunci activitatea cu echipamente industriale de refrigerare pentru prelucrarea produselor alimentare și depozitare frigorifică.
Cu o cifră de afaceri de aproximativ 500 de milioane de euro, AHT este cel mai mare producător mondial de sisteme comerciale de refrigerare și congelare, furnizând de peste 35 de ani echipamente inovatoare, eficiente și ecologice pentru toate lanțurile importante de magazine și supermarket-uri, precum și pentru producătorii de înghețată și băuturi.
Odată cu această achiziție, Daikin își extinde gama largă de produse, servicii și soluții inovatoare din domeniul HVAC-R cu vitrinele frigorifice și de congelare AHT, destinate industriei alimentare. Compania intenționează să își consolideze și structura de vânzări și servicii pre și post vânzare, devenind un furnizor care oferă o coordonare completă a produselor de aer condiționat și de refrigerare. Această achiziție are, de asemenea, rolul de a întări poziția Daikin de lider al pieței HVAC-R din Europa și de a favoriza extinderea pe scară largă a activității sale în domeniul refrigerării, în Statele Unite, dar și în Asia, o regiune cu o creștere remarcabilă atât a populației, cât și a prosperității economice.
Pentru Daikin, activitatea de refrigerare prezintă oportunități deosebite de a utiliza tehnologiile avansate pe care compania le-a dezvoltat, precum economisirea inteligentă a energiei, tehnologia inverter și controlul agenților frigorifici. Datorită faptului că există o afinitate între segmentul de refrigerare și cel de climatizare, activitatea principală a Daikin, așteptările sunt ridicate pentru dezvoltarea unor sinergii cu operațiunile curente ale companiei. Obiectivul Daikin este să ofere valoare adăugată serviciilor sale prin soluții axate pe energie și mediu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...