Florin Georgescu (BNR): Avem un capitalism semi-socialist
Asociaţii şi acţionarii companiilor au bani să le...
Conexiunea submarină va lega coasta vestică a Peninsulei Jutland cu nordul Germaniei, conform unei Declaraţii semnate la Copenhaga de către ministrul danez al Climei, Lars Aagaard, şi vicecancelarul german şi ministru al Economiei, Robert Habeck.
Cele două părţi nu au stabilit deocamdată ce cantitate de hidrogen va transporta viitoarea conductă.
"Ar fi o greşeală să fim prea precişi privind capacitatea infrastructurii. Se va stabili prin dialog cu industria şi cu sectorul privat", a declarat, într-o conferinţă de presă, Aagaard.
Acordul reprezintă "un mare şi important pas" pentru Germania, a dat asigurări Habeck, al cărui Guvern a încheiat în ultimele luni o serie de acorduri energetice cu diferite ţări, pentru a-şi reduce dependenţa de gazul rusesc, ca urmare a intervenţiei militare a Moscovei în Ucraina.
"Avem multe interese similare în multe domenii. Astăzi am făcut un pas înainte", a punctat Aagaard.
Experți: Mașinile pe hidrogen, în competiție cu cele electrice
În timp ce mulți producători auto s-au concentrat pe dezvoltarea de vehicule electrice cu baterii (BEV), o altă alternativă ecologică la mașinile tradiționale a luat amploare - vehiculul electric cu pile de combustie pe bază de hidrogen (FCEV).
În ultimii ani, hidrogenul verde a fost aclamat ca fiind combustibilul curat al viitorului, lucru pe care mulți producători auto l-au luat în considerare în timp ce dezvoltau mașini cu pile de combustie. Deși s-a vorbit mult despre ascensiunea FCEV, cele mai multe companii se află încă în faza de dezvoltare timpurie. Dar acum, unele companii sunt pregătite să prezinte publicului modelele lor demonstrative pentru a vedea cum se descurcă în comparație cu vehiculele electrice de pe piață.
Vehiculele electrice cu pile de combustie funcționează în același mod ca și BEV-urile tradiționale, funcționând cu un motor electric în locul unui motor cu ardere internă (ICE). Cu toate acestea, BEV-urile se bazează pe o baterie care trebuie să fie conectată la priză pentru a se reîncărca, folosind electricitate din rețea. Însă FCEV-urile pot produce energie electrică la bord, fără a fi nevoie de încărcare. Acest lucru este extrem de atrăgător pentru producătorii de automobile care doresc să mărească autonomia vehiculelor lor facilitând astfel trecerea consumatorilor de la vehiculele cu motor cu ardere internă la alternative ecologice. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Asociaţii şi acţionarii companiilor au bani să le...
Parlamentul European a aprobat...
Este aproape incredibil cum...
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor...
Anul trecut, banca pe care o conduce Jamie Damon, a...
Valoarea activelor rusești...
Este îndemnul lansat de Bernd...
Nu a durat mult până când cineva a găsit o modalitate de...
Altfel spus, nimic nu este imposibil.
Curs valutar BNR, 23 aprilie 2023.
O veste bună vine pentru șoferii care au nevoie de...
Numărul unu mondial al produselor de frumusețe a...
În perioada 16-21 aprilie,...
Revolut prezintă primul său raport global despre...
La debutul şedinţei de Guvern...
Google a ales Olanda pentru noul său centru de date în...
Nu mai puțin de 7 din 10 români...
Pfizer și BioNTech au cerut...
50.406 persoane au fost...
Platforma electronică...
Majoritatea angajatorilor, în...
Compania americană de software...
În cadrul unei conferințe a...
Adnumus intermediază cu succes achiziția de către Eleco...
Creșterea vânzărilor pentru...