De ce crește Netflix prețurile. Compania a majorat vineri tarifele pentru acești abonați
Autor: Dana Mihai
Data publicării:
De ce crește Netflix prețurile. Compania a majorat vineri tarifele pentru acești abonați
De ce crește Netflix prețurile. Compania a majorat vineri tarifele pentru acești abonați
Netflix urmează să raporteze astăzi rezultatele din al patrulea trimestru. În mod normal, Wall Street ar fi cu ochii ațintiți direct asupra creșterii numărului de abonați ai streamer-ului. Dar de data aceasta, există ceva nou la care investitorii și observatorii din industrie trebuie să se uite: previziunile de vânzări ale Netflix după ce și-a majorat prețurile.

Compania a majorat vineri tarifele pentru abonați, o mișcare care a ridicat prețul acțiunilor sale - și sprâncenele - în întreaga lume a streaming-ului.

"Ei cred în mod clar că încă mai au puterea de stabilire a prețurilor pentru a face acest lucru și că oferă o valoare excepțională pentru bani", a declarat pentru CNN Business Andrew Hare, un vicepreședinte senior de cercetare la firma de consultanță media Magid.

Hare crede că Netflix (NFLX) înțelege că piețele din SUA și Canada se maturizează și că concurența este acerbă. Așa că încearcă să compenseze creșterea sa mai lentă cu prețuri mai mari la abonamente.

"Creșterea prețurilor este doar o pârghie pe care pot continua să o folosească în acest moment, deși nu sunt sigur pentru cât timp", a spus Hare.

Compania de streaming media a anunțat vineri că mărește prețul lunar pentru un abonament în SUA la planul său standard cu 1,50 dolari, la 15,49 dolari, și la planul său de bază cu 1 dolar, la 9,99 dolari. Planul premium a crescut cu 2 dolari pe lună, la 19,99 dolari.

Ceasul Apocalipsei 2022. Câte minute mai avem până la extincție

În Canada, planul standard al Netflix a crescut, de asemenea, cu 1,50 dolari, la 16,49 dolari canadieni, iar planul premium a crescut cu 2 dolari, la 20,99 dolari canadieni. Planul său de bază a rămas neschimbat.

Wall Street a fost mulțumit de veste, trimițând acțiunile Netflix în creștere cu aproximativ 2% vineri.

Cheltuirea de bani pentru a face bani

Mark Zgutowicz, analist senior la Rosenblatt Securities, a declarat că Netflix cheltuiește o tonă de bani pe conținut în întreaga lume, ceea ce nu a fost susținut de două dintre cele mai mari piețe ale sale, SUA și Canada, unde creșterea numărului de abonați "a scăzut în ultimele trimestre".

"Estimăm că Netflix va cheltui 17 miliarde de dolari [în 2021] la nivel global, iar acest lucru [vine] de la 12 miliarde de dolari în 2020, care s-a întâmplat să fie un an în scădere din cauza Covid", a spus el.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cumpărături în weekend. Important este ce spune românul

Ce scandal, câteva discuții, dezbateri, câtă zarvă și...

Țările de Jos au deschis prima linie de testare Hyperloop

O nouă eră a călătoriilor începe în Europa odată cu...

Smart Band 8 Pro, un ceas conectat foarte lăudat

Smart Band 8 Pro este unul dintre cele mai competitive...

China, campioană a energiilor regenerabile

Anul 2023 a stabilit un nou record în privința...

Valoarea Bitcoin revine la pragul de peste 70.000 dolari

Această veste vine după ce, la începutul acestei luni,...

Modificări privind plata suplimentelor pentru energie

Un nou proiect de lege înregistrat recent la Senat aduce...

S-a aprobat prelungirea plafonării tarifelor RCA

Guvernul a aprobat actul normativ prin care se...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel