Unul din motivele invocate este cel al flotei de avioane care este una destul de depășită. Din 25 de aeronave, 13 trebuie înlocuite, respectiv 9 ATR-uri și 4 Boeing 737, pentru care a și fost lansată cererea de ofertă.
Companiile externe care operează în România au în dotare avioane mari, cu care pot transporta un număr mai mare de călători, astfel că prețul unui zbor poate deveni mai mic.
Un alt motiv este faptul că Tarom a fost și încă este căpușată, fenomen în urma căruia au rezultat o sumă de situații absurde precum cea în care compania nu poate achiziționa cherosen decât cu 30% mai scump decât prețul pieței.
Werner Wolff a mai explicat că liniile aeriene low-cost sunt subvenționate de companiile mamă, tocmai pentru a elimina de pe piață companiile aeriene locale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF a făcut public calendarul...
Controale antifraudă de 1 Mai.
Danone renunță la coloranții...
Wall Street scade puternic pe...
Sindicatul Naţional al...
Economia zonei euro surprinde...
Ziua internaţională a muncii...
Tentative de fraudă prin SMS în...
"Programul asumat de AFM din Planul Național de...
Avize mai rapide, dar cu...
Inteligență artificială, cloud...
Cotațiile petrolului au încheiat ziua de marți cu o...
Fondul Suveran al Chinei, China Investment Corporation...
Românii zboară mai ieftin de 1...
În explozia actuală a inteligenței artificiale, Samsung...
Producția națională elvețiană...
Bank of America (BofA) trage un semnal de alarmă pentru...