Unul din motivele invocate este cel al flotei de avioane care este una destul de depășită. Din 25 de aeronave, 13 trebuie înlocuite, respectiv 9 ATR-uri și 4 Boeing 737, pentru care a și fost lansată cererea de ofertă.
Companiile externe care operează în România au în dotare avioane mari, cu care pot transporta un număr mai mare de călători, astfel că prețul unui zbor poate deveni mai mic.
Un alt motiv este faptul că Tarom a fost și încă este căpușată, fenomen în urma căruia au rezultat o sumă de situații absurde precum cea în care compania nu poate achiziționa cherosen decât cu 30% mai scump decât prețul pieței.
Werner Wolff a mai explicat că liniile aeriene low-cost sunt subvenționate de companiile mamă, tocmai pentru a elimina de pe piață companiile aeriene locale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
În cadrul emisiunii Totul...
Într-un comunicat al Haier...
Piețele financiare au...
Națiunile care utilizează pe...
Sindicatul Angajaților din...
Înalta Curte de Casație și...
Într-o mișcare istorică,...
Ministerul Finanţelor (MF) a...
Bursa de la Bucureşti a deschis...
În perioada 1.I - 30.XI.2024,...
Transelectrica își planifică...
Averea miliardarilor crește...
Donald Trump a declarat...
Noua criptomonedă a lui Donald...
Circa 1.000 de angajaţi ai...
Astăzi explorăm subiecte care aduc în prim-plan decizii...
Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...
Președintele ales Donald Trump...
Construit în doar 10 zile la...
Aprovizionarea cu apă în...