Am aflat data de la care România devine independentă energetic
Neptun Deep: gazele din Marea...
Unul din motivele invocate este cel al flotei de avioane care este una destul de depășită. Din 25 de aeronave, 13 trebuie înlocuite, respectiv 9 ATR-uri și 4 Boeing 737, pentru care a și fost lansată cererea de ofertă.
Companiile externe care operează în România au în dotare avioane mari, cu care pot transporta un număr mai mare de călători, astfel că prețul unui zbor poate deveni mai mic.
Un alt motiv este faptul că Tarom a fost și încă este căpușată, fenomen în urma căruia au rezultat o sumă de situații absurde precum cea în care compania nu poate achiziționa cherosen decât cu 30% mai scump decât prețul pieței.
Werner Wolff a mai explicat că liniile aeriene low-cost sunt subvenționate de companiile mamă, tocmai pentru a elimina de pe piață companiile aeriene locale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Neptun Deep: gazele din Marea...
Copernicus: Europa a...
Donald Trump a revenit în Marea Britanie pentru o vizită...
La propunerea Ministerului Muncii, Familiei,...
Valoarea totală a finanţării...
Vestea zilei de la...
Prețurile locuințelor din Capitală, plus 14% față de...
Ministrul Energiei negociază cu...
Camera Consultanților Fiscali a...
Revoluție în energie:...
Autoritățile australiene au...
ANAF a introdus un nou model al...
Schimbări în funcţionarea CPS a...
Tranzacția prin care grupul...
Organizația europeană Fusion...
România are toate ingredientele...
Ministerul Mediului a prelungit...
Eurostat: România rămâne ţara...
Pentru a deveni brand, un...