Unul din motivele invocate este cel al flotei de avioane care este una destul de depășită. Din 25 de aeronave, 13 trebuie înlocuite, respectiv 9 ATR-uri și 4 Boeing 737, pentru care a și fost lansată cererea de ofertă.
Companiile externe care operează în România au în dotare avioane mari, cu care pot transporta un număr mai mare de călători, astfel că prețul unui zbor poate deveni mai mic.
Un alt motiv este faptul că Tarom a fost și încă este căpușată, fenomen în urma căruia au rezultat o sumă de situații absurde precum cea în care compania nu poate achiziționa cherosen decât cu 30% mai scump decât prețul pieței.
Werner Wolff a mai explicat că liniile aeriene low-cost sunt subvenționate de companiile mamă, tocmai pentru a elimina de pe piață companiile aeriene locale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...