Noi reguli pentru e-Factura și raportările electronice în România
Guvernul a pus în dezbatere...
Compania introduce astfel pe piaţa locală o nouă identitate de brand, lansând un nou nume, un nou logo şi un nou slogan, ce reflectă în mod direct apartenenţa la un holding financiar internaţional - Fairfax Holding Limited.
"Este un moment important în viaţa companiei Eurolife şi o continuare firească a evoluţiei noastre de până acum. Această schimbare susţine angajamentul nostru de a gândi şi a acţiona diferit în piaţa de asigurări. Eurolife FFH îşi susţine clienţii, îi înţelege şi dezvoltă soluţii noi, inovative, adaptate ritmului de viaţă al acestora. Credem în asigurări diferite, în asigurări uşor de înţeles, dar şi de accesat, aflate la doar un click distanţă, şi vom continua să investim astfel încât să oferim clientului final o experienţă relevantă atât în mediul offline, cât mai ales în online. Ne urmărim strategia de business sub un nume nou, îmbinând cu succes valorile pe care am clădit până aici: creativitatea, perseverenţa, integritatea, simplitatea şi inovaţia. Facem un pas înainte şi pornim într-o nouă călătorie alături de toţi clienţii şi partenerii noştri care ne-au investit cu încrederea lor", a declarat Anita Niţulescu, CEO Eurolife FFH.
În urma acestei schimbări de identitate, Eurolife ERB Asigurări de Viaţă devine Eurolife FFH Asigurări de Viaţă, respectiv Eurolife ERB Asigurări Generale devine Eurolife FFH Asigurări Generale.
"Acest moment reprezintă începutul unei noi ere pentru Eurolife. Facem astfel un pas important şi îndrăzneţ către viitorul Eurolife FFH. Începând de astăzi, avem un nou nume care reflectă promisiunea noastră de a fi aproape de oameni, oferindu-le produse de asigurare şi servicii care să îi ajute să viseze la un viitor mai bun. Odată cu schimbarea numelui şi a logo-ului, obiectivul Eurolife FFH este continuarea expansiunii pe piaţa din România şi întărirea prezenţei în industria locală de asigurări. Astăzi mergem mai departe, susţinuţi de loialitatea tuturor celor care ne-au acordat încrederea lor", a declarat Alexander Sarrigeorgiou, CEO Eurolife FFH Insurance Group.
Citește și Creșterea pensiilor. Orban: Mărirea cu 40% - o nucă fierbinte
Eurolife FFH dispune de un portofoliu extins de produse dedicate atât clienţilor persoane fizice, cât şi juridice, portofoliu susţinut de canale diversificate de vânzare: bancassurance, parteneri, brokeri şi online.
Eurolife FFH acoperă un portofoliu complex de riscuri: asigurări de viaţă, asigurări de invaliditate, asigurări de şomaj, asigurări de imobil, asigurări de accidente, asigurări de sănătate, asigurări de răspundere civilă, asigurări de călătorie, asigurări de bilete. Eurolife FFH include companiile Eurolife FFH Asigurări de Viaţă şi Eurolife FFH Asigurări Generale, fiind o subsidiară a Eurolife FFH Insurance Group. Eurolife FFH Insurance Group face parte din Fairfax Financial Holdings Limited, unul dintre liderii pieţei de asigurări la nivel internaţional.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul a pus în dezbatere...
ANCPI schimbă termenele pentru...
Metroul și transportul de...
Magistrații vor ieși mai târziu...
România este campioana UE a...
România trebuie să adopte o...
România nu își poate reveni...
Curs valutar BNR, 20 august.
Loteria Română a înregistrat în...
Numărul locurilor de muncă...
Ministerul Muncii a pus în deszbatere publică o...
Platforma electronică EPIDS...
Curtea Constituțională a...
S-a publicat în Monitorul...
Guvernul schimbă regulile...
APIA reaminteşte că termenul...
Guvernul a aprobat Ordonanța de...
Reprezentanții Confederației...
Prețurile uleiului de cocos...
MInistrul Mediului a anunțat când se reia programul...
Lamborghini a prezentat oficial...