”Ne apropiem cu rapiditate de perioada reducerilor specifice Black Friday, iar infractorii din online au lansat deja propriile 'campanii promoționale', folosindu-se de imaginea unor branduri cu renume în România.
Sub pretextul posibilității de a câștiga un premiu sau un voucher de cumpărături, utilizatori din România primesc (pe social media sau aplicații de mesagerie) mesaje cu link-uri către site-uri compromise unde se prezintă oferte promoționale false.
Echipa Directoratului a primit notificări cu privire la existența unor astfel de tentative de la utilizatori care au realizat că este vorba despre o păcăleală și a luat imediat măsurile necesare închiderii lor. Cu toate acestea, atacatorii pun în funcțiune noi site-uri care găzduiesc astfel de inițiative frauduloase aproape zilnic.
Momentan metoda folosește imaginea de brand a unor companii precum Rompetrol, Profi Romania sau Compania Naţională Poşta Română, însă nu este exclus ca atacatorii să extindă numărul de organizații a căror identitate vizuală este folosită în atacuri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Indicele BET s-a depreciat cu...
Aramco anunță descoperiri de...
Donald Trump schimbă regulile...
Banca Națională a României a anunțat cursul leului,...
Prețul petrolului continuă să scadă pe fondul temerilor...
ANAF face un pas decisiv spre...
De la 1 aprilie 2025,...
Peste 60% dintre angajatori vor...
În același timp, guvernatorul...
Euro se întărește datorită lichidității sale.
Românii alocă, în medie, 800 de lei pentru masa şi...
Blocul Național Sindical atrage atenția asupra lipsei de...
Românii plătesc azi cea mai...
Primul utilaj de foraj TBM a intrat în acțiune la stația...
Cei mai mulți traderi s-au...