Doi mari producători de airbaguri ar putea rechema în service multe mărci cunoscute de automobile

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Airbag / sursa foto: Freepik.com
Airbag / sursa foto: Freepik.com
Marii producători auto, inclusiv General Motors, Toyota Motor și Volkswagen, precum și doi producători de airbaguri, au declarat marți că se opun propunerii autorității americane de reglementare în domeniul siguranței auto de a impune rechemarea în service a tuturor mașinilor care au airbaguri potențial defecte, în număr de 52 miloane.

Oficialii Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi din SUA (NHTSA) au susținut, în cadrul unei audieri din luna octombrie, că pompele de aer produse de cei doi producători de airbaguri, ARC Automotive și Delphi Automotive, ar trebui înlocuite pentru că se pot rupe în timpul unui impact, scrie Reuters.

Această problemă este legată de un deces și șapte răniți din SUA, a declarat NHTSA, în urma unei anchete guvernamentale care a durat opt ani. În cazul în care retragerea va fi acceptată, ar fi a doua ca mărime din istoria SUA.

Constructorii și producătorii auto au declarat că riscurile legate de această problemă sunt extrem de mici și au pus la îndoială analiza agenției și rațiunea pentru care a solicitat o rechemare.

ARC a declarat că, în conformitate cu rata de defecțiune estimată de NHTSA, ar exista mai puțin de un astfel de incident în următorii 33 de ani.

Aceste pompe de aer pentru airbaguri au fost utilizate în vehicule produse din 2000 până la începutul anului 2018 de 12 producători auto. Ford, Mercedes-Benz, BMW, Hyundai, Kia și Porsche au depus, de asemenea, declarații de opoziție în cadrul procesului oficial de comentarii al autorității de reglementare.

NHTSA a solicitat pentru prima dată o rechemare voluntară în luna mai, dar ARC a respins-o. NHTSA a emis o decizie inițială în septembrie care anunță că dispozitivele de umflare ar trebui să fie rechemate, primul pas în această direcție

General Motors, care în luna mai a rechemat în service 1 milion de dispozitive de umflare ARC după ce o ruptură a provocat leziuni faciale unui șofer, a declarat că NHTSA nu a reușit să demonstreze necesitatea unei "extinderi masive și fără precedent a rechemării în service a dispozitivelor de umflare ARC existente".

GM a adăugat că rechemarea ar afecta "până la 15% din cele peste 300 de milioane de autovehicule înmatriculate în Statele Unite".

Atât GM, cât și Stellantis au calificat decizia NHTSA drept "arbitrară, capricioasă și contrară legii".

Reuters a raportat în octombrie că cel puțin 20 de milioane de vehicule GM ar putea fi afectate, în timp ce Stellantis are peste 4,9 milioane de vehicule cu dispozitive de umflare în cauză și a raportat o singură defectare, în 2009, a precizat producătorul auto.

VW a declarat că "nu există o bază rațională pentru rechemarea în service a sutelor de mii de vehicule VW și Audi" în decizia inițială a NHTSA.

Delphi Automotive, parte a Autoliv, a fabricat aproximativ 11 milioane de dispozitive de umflare până în 2004, în cadrul unui acord de licență cu ARC, care a fabricat restul de 41 de milioane.

Autoliv a declarat că se opune acestei rechemări, argumentând că NHTSA nu a demonstrat că acestea sunt defecte.

ARC și-a reiterat opoziția, spunând: "(Dosarul NHTSA) este lipsit de orice dovadă, cu atât mai puțin de dovezi credibile, că există un defect."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Contor electric
Este o veste bună pentru cele doua banci
Warren Buffett supranumit și Oracolul din Omaha
Tanczos Barna / FOTO: gov.ro
Alegeri în Germania / FOTO: Freepik
Bani / Foto: Freepik
Taxe
reciclarea textilelor - FOTO: Freepik
Criptomonede / FOTO: Unsplash
Avion de luptă Rafale / FOTO: https://www.facebook.com/thalesgroup
Donald Trump / FOTO: Wikipedia

Air Force One: Donald Trump "nu este mulțumit" de Boeing

Termenele de livrare care ar putea determina...

Elon Musk

Trei scenarii pentru Elon Musk: Un exercițiu de imaginație

Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...

007 / FOTO: Wikipedia
Completare document / FOTO: Freepik
Fermieri
santorini - FOTO: Freepik@saralaphotography94

Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini

Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....

Satelit / FOTO: Freepik
slow shopping - FOTO: Freepik
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

O selecție a celor semnificative informații ale zilei...

Construirea Zidului Berlinului, 1961 / Foto: Arhiva Națională a Germaniei
Litoralul românesc
Recoltarea ceții
Foxconn
Donald Trump / Foto: Casa Albă

Tarife, dobânzi, criptomonede, pariul pe Trump se clatină

La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...

Are cineva nevoie de un cutit de 150.000 de dolari? VIDEO

Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...

Bursa de Valori București
Oameni pe stradă
Bani

Leul încheie săptămâna impunându-se în fața dolarului

BNR a anunțat cotațiile valutare pentru vineri, 21...

Energie regenerabilă / Sursa: Freepik.com

Burduja: România are nevoie de energie sigură, accesibilă

Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a vorbit despre...


pixel