Donald Trump își arată pragmatismul și în campaniile publicitare de pe Facebook

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Președintele SUA, Donald Trump
Președintele SUA, Donald Trump
Donald Trump a cheltuit, doar în două  săptămâni din septembrie,  110.000 de dolari americani pe anunțuri publicitare postate pe Facebook. Deși nu este cea mai mare sumă de bani investită de un politician american în campanii pe Facebook, cea a liderului republican s-a dovedit a fi cea mai prolifică, arată un studiu.

Donald Trump nu candidează la alegerile generale de anul acesta din SUA, de pe 6 Noiembrie. Cu toate acestea, judecând după numărul de anunțuri publicitare postate pe Facebook, campania actualului președinte al Statelor Unite este cea mai prolifică, arată un studiu realizat de Universitatea din New York.

În perioada 9 – 22 Septembrie, echipa de campanie a lui Donald Trump a postat aproximativ 9880 de anunțuri pe Facebook, cu un număr total de 7 milioane de afișări, pentru care a plătit 110.000 de dolari americani.

În contra-partidă, democratul Beto O’Rourke, cel care a plătit cea mai mare sumă din campania electorală pentru publicitate pe Facebook, nu mai puțin de 400.000 de dolari, a cumpărat cu acești bani 520 de anunțuri, care au avut aproximativ 20 de milioane de afișări.

Judecând după raportul dintre suma investită și numărul afișărilor, echipa de campanie a lui Trump a dat dovadă de mai multă eficiență, totul plecând de la strategia diferită abordată, arată studiul citat.

Asfel, în timp ce echipa lui O’Rourke a preferat anunțuri scumpe, care să ajungă la un număr mare de persoane, republicanii lui Trump au ales așa-numita strategie de microtargeting: 85% din anunțuri au fost postate cu țintirea directă a unor grupuri specifice de audiență, folosind datele personale ale persoanelor de pe listele întocmite cu ocazia mitingurilor electorale.

Aceeași strategie a fost folosită de echipa lui Trump și în campania din 2016, relevă autorii studiului.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Lingouri de aur

Aurul crește, profitând de slăbiciunea dolarului

Prețurile aurului au crescut marți, susținute de un...

Calendar fiscal
China / FOTO: Freepik

De ce anul 2025 este crucial pentru economia Chinei

2024 a fost un an marcat de o volatilitate puternică pe...

Seră / Foto: Freepik
Donald Trump
Nvidia
Curs valutar / Foto: DCBusiness

Curs valutar BNR, 4 martie: O zi bună pentru leu

Veşti bune de la BNR privind moneda naţională.

Tanczos Barna / FOTO: gov.ro
Dolari / sursa foto: Freepik.com
Blocul Dunărea s-a prăbușit la cutremurul din 1977
Liberty Galați
Ursula van der Leyen
Sobă pe lemne / Foto: Freepik

Când începe programul "Rabla pentru sobe"

Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a semnat marţi ghidul...

Noi declarații fiscale / Foto: Freepik
Santorini / Foto: Freepik
Șantier metrou M6
Primul constructor auto care a trecut de 100 miliarde dolari
Factură energie electrică
Rainer Seele, OMV și Ahmed Al Jaber, CEO ADNOC
ANAF

Nouă declarații fiscale se depun pe 7 martie

Data de ta martie este una importantă pentru o serie de...

Foto: Mihai Ciobanu
Cipuri / sursa foto: Freepik.com
foto: Pexels.com
Thales / FOTO: https://www.facebook.com/thalesgroup/photos?locale=ro_RO

Creşterea cheltuielilor pentru apărare umflă profitul Thales

Thales depășește așteptările: Profituri în creștere,...

Bursa de la București / FOTO: Facebook

Bursa de la București începe săptămâna cu pierderi

Scăderi pe majoritatea indicilor în prima ședință a...

Sebastian Burduja / FOTO: gov.ro
Euro - dolar / FOTO: Freepik
Centrala Nucleară de la Cernavodă
Bună dimineața!

Știrile dimineții. Informații importante la început de zi

Grupaj de știri despre ANAF, evoluția euro,...


pixel