După finalizarea planului de investiții pe trei ani, Grupul eMAG și-a triplat numărul de comenzi la nivel regional
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Tudor Manea, eMag
Tudor Manea, eMag
⦁ Cifra de afaceri a Grupului eMAG in 2023 a fost 10,2 miliarde de lei, cu 11% mai mare decât în anul precedent ⦁ eMAG România a înregistrat in 2023 o cifră de afaceri 5,979 miliarde lei, în creștere cu 11% față de anul precedent ⦁ Serviciile create în România au fost lansate în întreaga regiune: Genius,  Super Preț, Easy Buyback, easybox ⦁ Peste 12.000 de antreprenori români exportă în regiune prin eMAG Marketplace ⦁ Investițiile continuă: aproximativ 900 de milioane de lei în următorul an 

București, 10 iunie 2024. Grupul eMAG a anunțat astăzi bilanțul pentru planul de investiții de 3,2 miliarde de lei pe trei ani, lansat în 2021. La capătul celor trei ani marcați de investiții în logistică de ecommerce, tehnologie și antreprenoriat, Grupul eMAG și-a consolidat prezența în Europa de Sud-Est, în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia, prin servicii care simplifică viețile oamenilor, deschizând verticale noi de business și extinzând gama de produse. Datorită acestor investiții, în anul fiscal încheiat în luna martie, clienții au efectuat de 2,6 ori mai multe față de acum patru ani, înaintea demarării planului de investiții.

La nivelul anului 2023, eMAG România a înregistrat o cifră de afaceri 5,979 miliarde lei, în creștere cu 11% față de anul precedent. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,824 miliarde de lei, în creștere cu 8,3% fata de 2022.

„Investițiile din ultimii trei ani reprezintă fundația care ne permite azi să oferim clienților aproape orice au nevoie, de la produse pentru rutina zilnică la mâncare sau îmbrăcăminte, prin servicii care îi ajută să economisească timp și bani. Rețeaua easybox în continuă expansiune ne permite să accelerăm în toată regiunea Europei de Sud-Est servicii cu valoare adăugată precum Genius, care le aduce clienților economii din livrarea gratuită și din ofertele exclusive. Tehnologia pe care am dezvoltat-o ne permite să le oferim metode de plată flexibilă in check-out din MyWallet, astfel încât pot cumpăra produsele dorite atunci când au nevoie de ele, la prețuri bune. În următoarea etapă a evoluției noastre, prioritatea noastră este să continuăm să oferim o experiență impecabilă clienților, iar tehnologia dezvoltată de eMAG și inteligența artificială vor juca un rol cheie, întrucât ne vor permite să facem cât mai ușoară experiența de cumpărare și să menținem prețurile cât mai mici la clienți, crescând productivitatea și eficiența. Prin tot ceea ce oferă azi, comerțul online este mai relevant ca niciodată, oferind acces rapid și sigur la produse și servicii diverse, adaptate nevoilor și preferințelor clienților, astfel că își va continua creșterea accelerată și în următoarea perioadă”, a spus Tudor Manea,

Group CEO eMAG.

În acest an fiscal, Grupul eMAG are în vedere investiții de aproximativ 900 milioane de lei în extinderea companiilor din Grup în regiune, în diversificarea serviciilor de plată flexibilă, în AI și tehnologie pentru a personaliza experiența clienților și a sellerilor, precum și în infrastructură logistică și extinderea gamei pentru companiile din Grup.

Serviciile eMAG create în România, lansate în întreaga regiune   

eMAG a lansat recent Genius în Bulgaria și Ungaria, la aproape patru ani de la lansarea din România pentru a le oferi tuturor clienților din Europa Centrală și de Est o soluție prin care pot economisi timp și bani cu ajutorul ofertelor exclusive și a livrării gratuite. În mai puțin de două luni, Genius a atras 100.000 de utilizatori în Bulgaria, iar în Ungaria 50.000, în mai puțin de o lună.  Lansarea internațională vine la scurt timp după exinderea în 300 de noi localități în România, făcând astfel avantajele comerțului online accesibile unui număr mare de oameni. În România, serviciul este disponibil în patru aplicații de shopping: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, iar în Bulgaria și Ungaria în două aplicații: eMAG și Fashion Days.

Extinderea Genius în cele două țări vine după o perioadă în care clienții cumpără din categorii tot mai diverse, de la suplimente alimentare, produse dermato-cosmetice, fashion sau băuturi, pentru care eMAG a lansat o suită de formate de tip shop-in-shop care ajuta clienții să exploreze mai ușor gama disponibilă.  Procentul clienților care cumpără din mai mult de șapte categorii a crescut de la 11% la 20% în ultimii patru ani.

Cu ajutorul etichetei Super Preț, clienții din Romania pot să identifice prețuri bune pentru peste 500.000 de produse. De curând, eticheta Super Preț, care în România reprezintă 34% din vânzările realizate pe eMAG.ro, a fost introdusă și în Bulgaria și Ungaria. 

Prin programul Easy Buy Back, dezvoltat de eMAG împreună cu Flip, clienții pot achiziționa online telefoane noi de pe eMAG, obținând la schimb bani pentru dispozitivele vechi prin intermediul Flip. Programul este disponibil din această lună în toate cele trei țări: România, Ungaria, Bulgaria.

O rețea de puncte de livrare de proximitate în plină expansiune  

Lansarea Genius pentru clienții eMAG din Bulgaria și Ungaria se bazează pe extinderea accelerată a punctelor de livrare de proximitate, dezvoltată de compania de curierat Sameday. Astfel 8.500 de puncte de livrare în proximitate vor fi disponibile până la finalul acestui an în România, Ungaria și Bulgaria, față de cele 5.000 la începutul anului 2024. 

Soluții moderne pentru achiziții smart

Extinderea serviciilor financiare flexibile din Wallet reprezintă o altă zonă în care investițiile eMAG se vor concentra în anul următor. Astăzi, în Romania, sunt peste 2 milioane de clienți eligibili care folosesc cel puțin o metodă de plată în rate: dupa 30 de zile, în 4 rate, în 12 rate prin HeyBlu. Din luna aprilie a acestui an, serviciul de finanțare în 12 rate din a devenit disponibil pentru cumpărături de până la 10.000 de lei pentru aproape orice categorie de produse de pe platforma eMAG, inclusiv pentru produsele vândute de sellerii din Marketplace.

De două ori mai mulți selleri vând pe eMAG Marketplace 

În ultimii trei ani, numărul sellerilor activi pe platformă s-a dublat, ajungând la 56.000. De asemenea numărul comercianților români care exportă prin eMAG Marketplace in Ungaria și Bulgaria s-a dublat la peste 12.000 în ultimul an, iar volumul ofertelor pe care le pun la dispoziție pe platforma eMAG se ridică la 22,3 milioane, mai mult decât dublu față de anul precedent.

Despre eMAG

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați  about.emag.ro. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Marcel Ciolacu
Oameni pe strada

Haos pe căile ferate germane. Mii de călători, afectați

Serviciile feroviare din Germania au fost grav...

INS: Aproape 16% din gospodării nu au baie sau duș

Ponderea gospodăriilor dotate cu baie/duş a fost, anul...

Industria nu mai duduie ca altă dată / FOTO: Freepik
Principele Dimitrie Sturdza / Foto: Dorina MATIŞ / AGERPRES
Bani / Foto: Freepik

OnlyFans a plătit dividende record proprietarului platformei

Cea mai mare platformă porno online a acordat dividende...

Sediul central al Google
Casa de pensii / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos

Compensații pentru pensionari prevăzute într-o nouă OUG

După controversata recalculare a pensiilor, Guvernul a...

Aglomerație / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com
Selena Gomez
Bună dimineața!
Investitori la bursă / FOTO: Freepik

Bursa de la București, fără suflu la sfârșit de săptămână

Săptămâna a fost marcată de scăderi generalizate pe...

Chirie sau rate? Ce este mai avantajos la această oră

În contextul prețurilor crescânde la locuințe și a...

Nu este loc pentru butoaiele OPEC, spun analiștii
Unt / FOTO: Freepik

Prețul mondial al untului a atins un record absolut

La nivel mondial, prețul la unt a sărit la un record...

Localitate în Spania / FOTO: Freepik

Polonezii dau năvală în Spania să cumpere active imobiliare

În timp ce Polonia se înarmează, încheind contracte după...

Un cuplu stă pe balcon / Foto: Freepik

Prețurile locuințelor din România continuă să crească

Florin Dragu, şef serviciu Direcţia Stabilitate...

La benzinărie / FOTO: Unsplash
S-au făcut calculele
Amazon Alexa / FOTO: Wikipedia
Vladimir Putin si Sadir Japarov, președintele Kârgâstanului
Curs valutar / Foto: DCBusiness
ANAF / Montaj foto: DCBusiness
Telefoane

Cele mai vândute telefoane mobile din lume în 2024

Apple rămâne compania care a vândut cele mai multe...

Oficiul Național al Registrului Comerțului
Ruta pe care a zburat în jurul lumii aeronava TAROM

Oferte speciale de la Tarom pentru trei destinații europene

Tarom lansează o ofertă specială pentru trei destinații...

Stație de transformare / Foto: Arhivă

pixel