Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Cu o lungime de aproximativ 400 de metri și cântărind 200.000 de tone, dimensiunea cargoului copleșește eforturile de dislocare a navei. Un imens excavator galben, el însuși cam de două ori mai înalt decât șoferul său, arată ca o jucărie pentru copii parcată lângă prova navei.
Situația a devenit atât de disperată încât o echipă de salvare de elită urmează să sosească joi pentru a extrage nava Ever Given din malul canalului prin care se transportă de la petrol la bunuri de larg consum.
Totuși, speranțele pentru ca nava să poată fi extrasă nu va veni vină decât duminică sau luni, când mareea va atinge un vârf, potrivit lui Nick Sloane, expertul care a fost responsabil pentru reflotarea Costa Concordia, nava de croazieră care s-a răsturnat pe coasta Italiei în 2012.
______________________________________________
A giant ship longer than the Eiffel Tower is still stuck in the Suez Canal despite efforts to release it with tugs and excavators.
— Bloomberg Quicktake (@Quicktake) March 24, 2021
Dozens of vessels remain gridlocked in the canal, one of the world’s most important trade routes https://t.co/Jt9tq6H1lT pic.twitter.com/EG0wyKKYoR
______________________________________________
Aproximativ 12% din comerțul global trece prin canal, ceea ce a dus în trecut la conflicte armate pentru a domina acest nod comercial, încă din 1869, atunci când a fost finalizat.
Citește și: Un bizar accident a blocat Canalul Suez. Mărfurile din Asia nu mai ajung în Europa
Acum, tot traficul este oprit ceea ce a dus la întreruperea lanțului de aprovizionare la nivel global pe un fundal deja tensionat din cauza boom-ului comerțului electronic generat de pandemie.
O estimare aproximativă arată că blocajul costă aproximativ 400 de milioane de dolari pe oră, pe baza calculelor Lloyd’s List care sugerează că traficul spre vest valorează în jur de 5,1 miliarde de dolari pe zi, iar traficul spre est este de aproximativ 4,5 miliarde de dolari. Miercuri, 185 de nave așteptau să treacă canalul, conform datelor de livrare compilate de Bloomberg, în timp ce Lloyd estimează că există 165.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...